Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکرار آمار ضعیف بارسا پس از 18 سال

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
خط حمله بارسلونا آمار ضعیف و نا امید کننده ای در آغاز فصل لالیگا داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، بلوگرانا در پنج بازی ابتدایی اش در لالیگا تنها 8 گل به ثمر رسانده است که کمترین تعداد گلزنی این تیم از سال 2003 به شمار می رود.

جالب اینجاست که در آن سال نیز اولین فصل حضور خوآن لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا بود و یک هلندی دیگر به نام فرانک رایکارد در رأس تیم بود.

تیم فرانک رایکارد در فصل 2004/2003 نیز در 5 بازی 8 گل زد که البته در نهایت هم با 5 امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا در لالیگا دوم شد.

البته از این نباید گذشت که بارسا در حالی کمترین آمار گلزنی پس از 18 سال را تکرار میکند که نبود مهاجم به شدت تیم کومان را آزار میدهد. در کنار اینکه لیونل مسی و گریزمن تیم را ترک کرده، آگوئرو، برایتویت و آنسو فاتی نیز به دلیل مصدومیت کماکان از میادین دور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала