Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاثیرات ژن و بدن خوب؛ رونالدو میتواند تا 40 سالگی بازی کند

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
عضو شوید
سرمربی شیاطین سرخ معتقد است، رونالدو به دلیل آمادگی بدنی خوبی که دارد، چند سال دیگر به فوتبال حرفه ای اش ادامه میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ با توصیف و تمجید از ستاره پرتگالی تیمش، معتقد است او به دلیل ژن خوبی که دارد، متواند دسته کم تا سه سال و اندی دیگر یعنی 40 سالگی به فوتبال حرفه ای در سطح بالا ادامه دهد.

بازگشت رونالدو به یونایتد باعث شده تا این تیم روزهای خوشی را در لیگ برتر سپری کند. شیاطین سرخ به لطف حضور این فوق ستاره پرتگالی که که در ماه فبروری 37 ساله ساله خواهد شد، در دو بازی 3 گل برای تیمش در لیگ برتر زده، در صدر جدول هستند و در صورت ادامه این روند، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ جزیره محسوب میشوند.

سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد معتقد است این بازیکن به قدری خودش را از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی نگه داشته است که می تواند چندین سال دیگر نیز به بازی کردن ادامه دهد.

او در این باره به خبرنگاران گفت:

تعجب نمی کنم اگر او تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهد. اصلا تعجب نمی کنم. نحوه نگهداری او از بدنش نکته ای کلیدی است و البته ژن های خوبی هم دارد. قطعا مساله ژنتیک در این موضوع دخیل است. او تمام انرژی و تلاشش را می گذارد تا تبدیل به بازیکنی شود که هست. او لیاقت تمام تعریف هایی که دریافت می کند را دارد. به خصوص با توجه به تمام چیزهایی که او به دست آورده است. طرز تفکر او کاملا مشخص است و درون وجودش نیز عطش زیادی دارد و تا زمانی که پاهایش یا ذهنش به او بگوید دیگر بس.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала