Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا پس از مصدومیت تلخ: امیدوار به زودی برگردم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
پائولو دیبالا ستاره یوونتوس پس از مصدومیت تلخ در دیدار امروز برابر سمپدوریا امیدوار است به زودی به میادین برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس امروز با شکست 3 بر 2 سمپدوریا به دومین برد فصل و اولین برد خانگی اش پس از 4 بازی توقف دست پیدا کرد.

در این بازی دیبالا ستاره آرژانتینی بانوی پیر که گل اول تیمش را در دقیقه 10 به ثمر رسانده بود، در دقیقه 22 بازی پس از برخورد با بازیکن حریف، مصدوم شد و با چشمانی پر از شک مجبور به ترک زمین شد. با این حال تا کنون مدت زمان دقیق دوری او از میادین مشخص نیست، ولی با اعلام رسمی سرمربی تیم در نشست خبری بعد از بازی، دیبالا در بازی چهارشنبه شب برابر چلسی در لیگ قهرمانان و همچنین دیدار هفته آینده برابر تورینو، حضور نخواهد داشت.

آلگری همچنین تایید کرده است که در کنار دیبالا، آلوارو موراتا نیز این دو بازی را از دست خواهد داد.

با این حال ستاره آرژانتینی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه اش نوشت که فردا تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد و امیدوار است در اسرع وقت به میادین بازگردد.

دیبالا در توییترش نوشت:"برای ترک زمین متاسفم، اما بخاطر پیروزی خوشحالم." فردا تحت معاینات پزشکی قرار می گیرم، و به این فکر می کنم که در اسرع وقت برگردم. "

​دیبالا در این فصل تا کنون در 6 بازی در تمام مسابقات، سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است. قرارداد او تابستان آینده به پایان میرسد و باشگاه درصدد تمدید او است.

View this post on Instagram

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала