Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش ماه با درد بازی کردم؛ آنچلوتی بخواهد آماده بازی ام

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2021
عضو شوید
تونی کروس هافبک رئال مادرید که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، فاش کرده است که چندین ماه را با درد بازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کروس که در رقابت های یورو 2020 همراه با تیم ملی کشورش از ناحیه کشاله ران مصدوم شد، از ماه جون تا کنون در هیچ مسابقه ای به میدان نرفته است.

کروس 31 ساله در گفتگوی اختصاصی با گل پس از افتتاح آکادمی جدیدش می گوید، دوران نقاهت او خوب پیش می رود و با توجه به تمرینات موثر چند وقت اخیر، امیدوار است به زودی به ترکیب رئال مادرید بازگردد.

​کروس در این گفتگو تاکید کرد که ماه ها برای بازی در رئال و تیم ملی کشورش، با درد همراه بود و برای تحمل آن از دارو استفاده میکرده است.

او می گوید: "خوشحالم، زیرا امروز بعد از شش یا هفت ماه با سومین جلسه تمرینی ام توانستم بدون درد در تیمم تمرین کنم، و از این باوت احساس خیلی خوبی دارم."

وی گفت: "من سه ماه است که بازی نکرده ام، آخرین بازی در 29 جون، در مسابقات قهرمانی اروپا بود، بنابراین باید برای به دست آوردن ریتم اصلی تلاش کنم. اما این موضوع خیلی اذیتم نمی کند.

​هافبک آلمانی کهکشانی ها گفت: "از این به بعد می توانم درباره بازی ها صحبت کنم. چون به مرحله ای رسیدم که منتظر آن بودم.

کروس در خصوص شروع مصدومیتش گفت: "من در ماه مارچ احساس ناراحتی کردم و می دانستم چیزی در کشاله ران من وجود دارد. همان وقت می دانستم که اگر بازی را ادامه دهم، به حدی می رسم که دیگر نمی توانم بازی کنم و کنترل کردنش سخت میشود. البته در آن مقطع خیلی کارمان سخت بود زیرا با رئال درگیر بازی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودم و بعد هم با آلمان در یورو 2020.

​کروس در ادامه گفت: "به همین خاطر برایم سخت بود که با توجه به این بازی های مهم، از مسابقات دور شوم. تصمیم گرفتم به تعطیلات بروم تا پس از استراحتی 3 هفته ای وضعیتم بهتر شود، اما وقتی به تمرینات مادرید بازگشتم، احساس کردم دردم بهتر نشده و باید مداوا را شروع کنم.

تونی کروس گفت: "البته این دوران خیلی طول کشید، زیرا من شش ماه با درد بازی کردم و فقط با خوردن دارو و قرص دردم را کنترل میکردم. کروس می گوید آماده است تا برای بازی این هفته لیگ قهرمانان برابر نماینده مولداوی در سانتیاگو برنابئو به ترکیب تیم بازگردد، اما تصمیم با کارلو آنچلوتی مربی است.

او گفت: "من احساس آمادگی می کنم و فکر می کنم در ترکیب تیم باشم، ولی همه چیز به آنچلوتی بستگی دارد. وی گف: من فردا با آنچلوتی صحبت خواهم کرد و اگر او این کار را خطرناک بداند و ترجیح دهد که باز هم منتظر بمانم، به حرفش گوش میدهم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала