Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت فاتی خوب است، اما بازیکنان دیگرهم هستند؛ بارسا قوی میشود

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
آلفرد شریودر مربی بارسلونا از عملکرد تیم کاتالان در پیروزی 3 بر 0 مقابل لوانته در نیوکمپ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در شبی که رونالد کومان به دلیل محرومیت روی نیمکت بارسا حضور نداشت، مسئولیت هدایت تیم روی نیمکت به آلفرد شریودر دستیار کومان و مربی بارسا سپرده شده بود.

شرودر در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: "ما بازی های زیادی مانند امشب انجام دادیم، فقط امشب خوب نبویدم." "امروز واقعاً خوب کار کردیم. انرژی ورزشگاه عالی بود و این روز فوق العاده ای برای همه تیم بود."

شرویدر درخصوص بازگشت فاتی با گل به ترکیب بارسا پس از 11 ماه، تأکید کرد که همه از بازگشت او خوشحال هستند.

او گفت: "ما می دانیم که او بازیکن بزرگی است." "او دارای استعدادهای فردی است که ما به آن نیاز داریم و می دانیم که او قادر به انجام چه کاری است. ما خوشحالیم که او را برای بازی مجدد در اختیار داریم.

" مربی بارسا در خصوص فاتی گفت: "خیلی خوب است که آنسو برگشته است، اما نمی توان بازیکنان دیگر را فراموش کرد. افرادی مانند گاوی و نیکو [گونزالس] بازی فوق العاده ای داشتند و هواداران واقعاً خوشحال بودند."

شرودر در خصوص بازی ادامه داد: "امروز فوتبال فوق العاده ای بازی کردیم." "بازیکنان واقعاً تلاش کردند و خودشان را نشان دادند."من فکر می کنم اگر همه آماده باشند، ما یک تیم فوق العاده با گزینه های خوب خواهیم داشت."

​دستیار کومان در خصوص پدری نیز گفت: پدری به زودی برمی گردد و وقتی همه در دسترس باشند، تیمی واقعاً خطرناک خواهیم داشت. "

شرودر همچنین در مورد خط دفاعی پیش از بازی در لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا اظهار نظر کرد. مربی هلندی گفت: "می دانیم بازی با بنفیکا بسیار مهم است." "ما باید با دفاع قوی شروع کنیم، تهاجمی و منظم باشیم. ما ابتدا روی این مسابقه تمرکز می کنیم و سپس به اتلتیکو فکر خواهیم کرد. "

​با وجود برخی مشکلات و حاشیه های این فصل، شرودر اما اصرار دارد که تیم خوشحال است.

وی تأکید کرد: "همه خوشحال هستند، هواداران از نحوه بازی ما راضی هستند. ما بازی را به صورت تیمی خوب پشت سر گذاشتیم و مالکیت زیادی در اختیار داشتیم. "من فکر می کنم تیم راضی است. بازگشت آنسو کمک کرد و ارتباط با هواداران عالی بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала