Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: مستحق شکست نبودیم؛ ساری: فوتبال است نه پلی استیشن

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
سرمربیان تیم های رم و لاتزیو پس از پایان دربی پایتخت ایتالیا در مورد بازی نظر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در دربی مهم پایتخت ایتالیا که همیشه حاشیه های فراوانی دارد، لاتزیو با حساب 3 بر 2 از سد رم گذشت. مورینیو سرمربی رم پس از قبولی شکست در این بازی، تیمش را مستحق باخت در دربی نمیداند.

​ وی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: اجازه بدهید ابتدا حرف های مثبتی بزنم. فوتبال ایتالیا نسبت به 10 سال پیش بسیار پیشرفت کرده است. تمایل به پیروزی، میل به بازی هجومی و در کل کیفیت تیم ها افزایش یافته است. بازی زیبا و شگفت انگیزی بود اما متاسفانه این بازی توسط داور و کمک داور ویدویی خراب شد. گروه داوری در سطح این دربی شگفت انگیز نبودند.

​ وی در ادامه گفت: به نظرم تیم من، تیم برتر زمین بود و ما اصلا مستحق شکست نبودیم. وقتی 3 گل دریافت می کنید یعنی اشتباهات زیادی مرتکب می شوید. گل دوم و سوم لاتزیو روی ضدحمله بود و البته گل دوم حتی ضدحمله هم نبود. روی زانیولو خطا شد و بازیکنان من منتظر اعلام پنالتی بودند. کاملا بر لاتزیو تسلط داشتیم و کنترل بازی در دست ما بود. آنها فقط در دقایق پایانی توانستند مطابق خواسته خود جریان بازی را کنترل کنند که دلیل این موضوع بازهم داور بود. داور به نحوی سوت می زد که به لاتزیو اجازه آرام کردن بازی را می داد.

ساری سرمربی لاتزیو نیز در پاسخ به صحبت های مورینیو در نشست خبری و پس از پیروزی تیمش در دربی رم گفت: مساله این است که این فوتبال واقعی است، فوتبال پلی استیشن نیست. امشب 7 یا 8 موقعیت بسیار خوب دیدم اما این تیم هنوز باید پتانسیل خود را نشان دهد. من واقعا ناامید هستم زیرا بازی دفاعی بسیار خوبی انجام دادیم اما روی 2 توپ مُرده گل خوردیم. بیایید در مورد بازی صحبت کنیم. سوال در مورد داور کافی است.

​وی گفت: فوتبال ایتالیا واقعا متحول شده و باید تبریک گفت. تیم کاملاً آنطور که دوست دارم به 2 گل ابتدایی لاتزیو واکنش نشان داد. سریعاً تمرکز کردیم و اشتباهات خود را فراموش کردیم. به بازی برگشتیم و موقعیت خلق کردیم. نگرش بازیکنان را دوست داشتم. قطعا شایسته نتیجه بهتری بودیم اما داور تعیین کننده بود.

​سرمربی لاتزیو گفت: در یوونتوس تغییر دادن سه یا چهار بازیکن با هزینه بسیار زیادی همراه بود که غیرممکن بود. بنابراین مجبور بودیم بعضی از بازیکنان را با سبک بازی من وفق بدهیم و در طول فصل به مصالحه ای دست پیدا کردیم و توانستیم قهرمان شویم. من می توانم کارم را اینجا در لاتزیو هم انجام دهم.

خلاصه بازی رم - لاتزیو

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала