Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین نامه جنجالی تباس به پی اس جی: "شما با پول تان زنده هستید"

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
خاویر تباس رئیس لالیگا، بار دیگر با ارسال نامه ای از سیاست های باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این اولین نامه تباس به تیم فرانسوی نیست، بلکه وی پس از جذب مسی نیز نامه تند دیگری برای پی اس جی نوشت که پس از آن، پاری سن ژرمن و لیگ فراسنه از تباس به دلیل حملات "توهین آمیز" و "بی دلیل" به برترین تیم فرانسه پس از انتقال لیونل مسی انتقاد کرده اند.

حالا به تازگی رئیس لالیگا نامه ای دیگر به پی اس چی نوشته که البته این نامه توسط خبرگزاری معتبر آسوشیتدپرس آمریکا رسانه ای شده است.

نامه ای که در آن تباس انتقادات خود را در خصوص پاریسی ها دوچندان کرده است.

​بخش های از این نامه که تباس خطاب به ویکتوریا ملرو دبیر کل پی اس جی نوشته است، به شرح زیر است: "منابع و شرایط مالی پی اس جی به لطف کمک های چند میلیون یورویی سهامدار آن در سه فصل گذشته همچنان زنده است." عملکرد مالی پی اس جی طوری است که مفهوم و هدف فرپلی مالی را زیر سوال برده، هرچند دادگاه عالی ورزش تصمیم به تبرئه آنها گرفته است.

این در حالیست که در سال 2019 دادگاه عالی داوری ورزش، درخواست پاری سن ژرمن بخاطر پرونده قضایی و تحقیقات بازرسان یوفا را تایید کرد و این پرونده را بست.

تباس میگوید: پی اس جی از زمان تصویب قانون فرپلی مالی در یک دهه قبلی بارها به شکستن آن متهم شده است.

در ادامه این نامه به دبیرکل پی اس جی آمده است: "در پی اس جی حمایت ها و قراردادها مطابق با شرایط بازار نیستند و از نظر اقتصادی هیچ منطقی ندارند.

تباس در ادامه نامه جنجالش اش به ملرو نوشت: مقامات لیگ اسپانیا تخمین زده اند که دستمزد PSG در این فصل حدود 540 میلیون یورو خواهد بود، یعنی بیش از 80 درصد درآمد.

تباس همچنین در نامه ای که توسط AP به وینسنت لابرون رئیس لیگ فرانسه ارسال کرده است، گفته است که این رقابت ها "به PSG وابسته است" و معتقد است که لالیگا "وضعیت مالی بسیار پایداری دارد."

تباس به مقامات لیگ فرانسه و PSG پیشنهاد داده که همه اقدامات و ابتکاراتی که باعث رشد و توسعه لالیگا شده است را به منظور تضمین سلامت مطلوب فوتبال در اختیار لیگ فرانسه قرار خواهد داد.

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала