Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: خوشحالم که گل زدم، تیم بزرگی را بردیم

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از گلزنی با لباس تیم جدیدش خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، بازگشت لیونل مسی پس از دو بازی غیبت به دلیل مصدومیت، همراه شد تا با نخستین گل او با پیراهن پاریسن جرمن.

فوق ستاره آرژانتینی که در حسرت نخستین گل با پیراهن میلیونرهای پاریس بود، امشب سرانجام در دقیقه 74 دیدار حساس با من سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی با پیراهن تیم جدیدش شد.

این گل روی یک ضد حمله و روی حرکت خود مسی و پاس تک ضرب زیبای امباپه و ضربه تمام کننده فوق ستاره به ثمر رسید تا سرانجام پای لئو با پیراهن پاریسی ها به گل باز شود.

لیونل مسی پس از پایان بازی گفت: "خوشحالم که گل زدم، شب عالی را مقابل حریفی بزرگ سپری کردیم. مدت زیادی در ترکیب نبودم و امشب نیز برای دومین بار در این استادیوم به میدان رفتنم. کم کم خودم را با شرایط وفق می دهم. آنچه مهم است این است که همچنان برنده شویم."

مسی در خصوص سبک بازی تیمش نیز افزود: "روابط ما با هر بازی بهتر و بهتر می شود. همه ما باید با هم رشد کنیم، سطح بازی خود را افزایش دهیم. ما باید به همین روند برای برد ادامه دهیم."

مسی گفت: "ما یک بازی بسیار مهم در برابر رقیبی بسیار بزرگ را بردیم. تیمی که سال گذشته در فینال بود. ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم ، بسیاری از چیزها را برای آینده بهبود بخشیم."

مسی همچنان پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه فیس بوکش به اولین گلش با پیراهن پی اس جی نیز واکنش نشان داد و نوشت: بسیار خوشحالم که در چنین بازی پیچیده ای پیروز شدیم و اولین گلم را به ثمر رساندم. بسیاری دیگر در راه است !!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала