Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بی نظیر است، بنزما کامل ترین مهاجم جهان

© REUTERS / ALEX PANTLINGSoccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
مهاجم سابق و سرشناس فرانسوی، سه مهاجم برتر دنیای فوتبال را رتبه بندی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیری هانری بازیکن سابق تیم های آرسنال، موناکو و بارسلونا که کارنامه درخشانی در رده باشگاهی و ملی دارد، در گفتگو با شبکه CBS آمریکا، از سه مهاجم برتر کنونی مستطیل سبز که خودش آنان را میپسندد، رونمایی کرد.

تیری آنری به ترتیب رونالدو را در رتبه اول، بنزما را دوم و لواندوفسکی را در مقام سوم قرار داد.

این مهاجم سابق بارسا که در مجموع 50 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، به صورت جدا در خصوص این سه بازیکن نظر داد.

​رونالدو

به رونالدو باید امتیاز و اعتبار زیادی دارد، چون او کاری که در تیم ملی کشورش انجام میدهد را به سادگی برای یونایتد نیز انجام میدهد. از دید من کارهایی که او قبلا برای یوونتوس، رئال مادرید و منچستر یونایتد انجام داده است، در پست شماره 9 بی نظیر است. شما باید به او احترام بگذارید.

بنزما

از دید من او کامل‌ترین مهاجم جهان است، او می تواند همه کار ها را با خیال راحت در زمین انجام دهد و از زمانی که رونالدو از رئال رفته است، با ثابت کردن خودش، تمام انتظارات را برآورده کرده است. او یک قهرمان است و رتبه دوم جهان برازنده اوست.

لواندوفسکی

او مدت زیادی است که در سطح بالایی قرار دارد، لواندوفسکی یکی از بهترین شکارچیانی است که من در فوتبال دیده ام، با اینحال تا کنون فقط یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و بازیکنانی هستند که از او قهرمانی های بیشتری دارند.

View this post on Instagram

A post shared by Robert Lewandowski (@_rl9)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала