Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت مادر رونالدو با ازدواج کریستیانو و جورجینیا

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
خانواده رونالدو نمیخواهند او با جورجینیا ازدواج کند.

به گزارش اسپوتنیک، بر بنیاد گزارش ها، دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو نمی خواهد پسرش با شریک فعلی اش یعنی جورجینا رودریگز ازدواج کند.

بر اساس گزارش مارکا، مادر رونالدو معتقد است این مدل متولد آرژانتین انگیزه ای برای زندگی مشترک ندارد و تنها بخاطر مسایل ملی میخواهد همسر رونالدو باشد.

رونالدو اما از زندگی در کنار جورجینا راضی است، زیرا با او آرامش دارد و بارها در مصاحبه هایش از او بعنوان یک حامی یاد کرده است.

طبق این گزارش، جورجینا منتظر پیشنهاد رونالدو برای ازدواج رسمی است، اما خانواده مهاجم منچستریونایتد، اصلی ترین مانع برای آغاز این زندگی مشترک هستند. یکی از این که مخالفین سرسخت، مادر رونالدو است که اعتقاد بر این دارد که جورجینا به دنبال پول رونالدو است. ظاهراً خواهر و بردار رونالدو نیز با نظر مادرشان موافق اند و مخالفت پیوند این دو هستند.

این نظر مادر رونالدو در حالی رسانه ای شده است که وی اخیراً گفته از جورجینیا بخاطر حمایت های همه جانبه از رونالدو قدر دانی کرده است. البته زمان نشان خواهد داد که آیا مهاجم یونایتد به حرف مادرش گوش می دهد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала