Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام امیدوار کننده لاپورتا: بارسا شکست ناپذیر خواهد شد

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
خوآن لاپورتا رئیس بارسلونا میگوید، تیمش با ستاره های لا ماسیا، سبک و تکنیک های خاص، شکست ناپذیر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، خوآن لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا پیش از دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بنفیکا در لیسبون به هواداران پیام امیدوار کننده فرستاد.

با وجودی که اوضاع در بارسا خوب پیش نمی رود، اما لاپورتا معتقد است که با وجود این اوضاع، روزهای روشن تری برای بارسا در راه است.

لاپورتا گفت: تکیه به لا ماسیا یک راه رو به جلو برای ماست که برای سبک همیشگی ما یک ضرورت است."

"آن سبک اصیل که هیچ تیم دیگری در جهان ندارد، اگر بتوانیم آن را با تکنیک های ورزشی با عملکرد بالا سازگار کنیم، در سطح دیگری قرار خواهیم گرفت.

"به این ترتیب ما شکست ناپذیر خواهیم بود."

رئیس بارسا همچنین درباره ستاره آینده دار تیمش آنسو فاتی نیز صحبت کرد و عملکرد او را تحسین کرد. لاپورتا گفت: "آنسو فاتی نمایانگر امید و رویا است، من از نحوه بازگشت او میادین خوشحالم و از کادر پزشکی باشگاه و خانواده اش استقبال میکنم."

"ما هنوز با شخصیت او آشنا می شویم، اما این که او پیراهن شماره 10 را می خواهد و از کاپیتان ها اجازه می گیرد، این تواضع او را نشان می دهد.

وی گفت: "با بازگشت آنسو، عثمان دمبله و سرخیو آگوئرو، ما تیمی رقابتی و عالی خواهیم بود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала