Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین وضعیت مرد هالندی و بارسا؛ کومان مایل به استعفا، لاپورتا به دنبال جانشین

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از سمت سرمربی‌گری این تیم اخراج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، فران کورئاس خبرنگار اسپورت ادعا کرده است که " رونالد کومان تصور می‌کند که پایان کارش در بارسلونا فرا رسیده است و به نظر می رسد که ترک نیمکت سرمربی‌گری بارسلونا خواسته خود کومان است، زیرا وی از بی اعتمادی که باشگاه از تابستان گذشته به او نشان داده است خسته شده است".
​در همین حال، لوئیز ماسکارو دیگر خبرنگار روزنامه اسپورت می‌گوید که لاپورتا به این عقیده است که بیرون انداختن کومان آسان است؛ اما مشکل این است که باید جایگزینی برای وی پیدا شود. "رئیس بارسا مربی هالندی را محکوم کرده اما هنوز نمی تواند او را اخراج کند زیرا جایگزینی ندارد"
از سویی دیگر، طبق گزارش متئو مورتو از اسکای، رونالد کومان تا استراحت بازی های ملی سرمربی بارسلونا خواهد بود. در واقع او در بازی برابر اتلتیکو مادرید هم سرمربی بارسلونا خواهد بود، اما به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت بنشیند.
طبق گزارش منبع، بارسلونا در این مورد شفاف است و می خواهد جانشین رونالد کومان را از بین ژاوی هرناندز و روبرتو مارتینز انتخاب کند. با این حال اخراج رونالد کومان برای بارسلونا 12 میلیون یورو هزینه دارد.
​از طرفی همین منبع اذعان دارد، در حالی که از مارسلو گایادو سرمربی ریورپلاته به عنوان یکی از گزینه های جانشینی رونالد کومان نام برده میشد، این سرمربی آرجنتینی گزینه بارسلونا نیست.
 اطرافیان گایاردو نیز تایید کردند که هیچ تماسی از سمت بارسلونا برای سرمربی تیم ریورپلاته صورت نگرفته است و او در این تیم خود خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала