Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان چگونه پیکه را در لیسبون تحقیر کرد؟

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
مدافع میانی بارسلونا اخیرا توسط سرمربی تیم رونالد کومان تحقیر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از خروج لیونل مسی و زمانی که نیوکمپ به دنبال یک قهرمان تازه بود، جرارد پیکه کاندیدای قدرت‌مندی به نظر می رسید، اما نه برای رونالد کومان، زیرا به نظر میرسد پیکه جایگاه اصلی و واقعی اش را در نیوکمپ ندارد.
مدافع با تجربه بارسلونا مقابل بنفیکا در لیسبون بازی را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کرد، اما بعد از سه دقیقه که بنفیکا توسط دراوین نونیز به گل رسید، پیکه به صورت عجیبی در دستور تعویض کومان برای تغییرات تاکتیکی در تیم قرار گرفت.
تعویضی که به شدت در محراق توجه رسانه ها قرار گفت، زیرا پیکه مدافع کلیدی بارسا به حساب می آید.
در دقیقه 30، کومان پیکه 34 ساله را از زمین بیرون کشید و گاوی هافبک 17 ساله را که نصف سن او را دارد به جای جرارد وارد زمین کرد.
شواهد نشان میدهد این تعویض نه به دلیل مصدومیت بود و نه هم بخاطر تغییر سیستم.
طرفداران کومان معتقدند  که مدافع میانی بارسا پس از دریافت اولین کارت زرد، مورد هدف بازیکنان بنفیکا بود تا بتوانند با عصبی کردنش او را دو کارته و بارسا را 10 نفره کنند.
به همین دلیل نیز کومان او را به موقع از بازی بیرون کرده است. ولی با این حال شمار زیادی معتقدند که کومان با این تعویض، پیکه با تجربه را که رهبر خط دفاع تیمش است را تحقیر کرده است.
با تما این ها اما، بیرون رفتن پیکه هم دردی برای بارسا دوا نکرد، زیرا تیم کومان هم دو گل دیگر از حریفش خورد و هم گارسیا مدافع مرکزی اش را با دو اخطاره شدن از دست داد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала