Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا همچنان به تاریخ سازی ادامه می‌دهد؛ ماشین گلزنی بایرن از نویر هم عبور کرد

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
رابرت لواندوفسکی این فصل هم بسیار آماده و سر حال نشان داده و در همین ابتدای فصل، کار شکستن رکوردهای مختلف را شروع کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ یک رکورد منحصر به فرد در تاریخ لیگ قهرمانان به دست آورد.
ماشین گلزنی آماده و سر حال مونیخی ها در جریان پیروزی پنج بر صفر تیمش برابر دینامو کیف، دو گل به ثمر رساند تا با هفتاد و هفت گل، جایش را در رتبه سوم برترین گلزنان این تورنومنت معتبر اروپایی محکم کند.
اما رابرت لواندوفسکی یک آمار دیگر را نیز با این پیروزی به دست آورد؛ قاتل لهستانی اکنون برای هجدهمین دیدار پیاپی موفق به کسب پیروزی در لیگ قهرمانان می شود که این مورد هم به خودی خود یک رکورد در این تورنومنت محسوب می شود.
دیدار با لیورپول، آخرین باری بود که رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ در آن بازنده از زمین بیرون آمدند. بعد از آن دیدار، لواندوفسکی در هجده بازی از بیست و دو دیدار باواریایی ها در رقابت های اروپایی در زمین مسابقات حضور داشت و در تمامی آن رقابت ها نیز پیروز شد.
​لواندوفسکی پولندی توانست از رکورد مانوئل نویر، سنگربان آلمانی و کاپیتان ملی پوش بایرن مونیخ پیشی بگیرد که هفده برد متوالی در این رقابت ها کسب کرده بود. رکورد مانوئل نویر پس از شکست سه بر دو برابر پاریسن جرمن از بین رفته بود.
گفتنی است رابرت لواندوفسکی همچنین موفق شد برای ششمین دیدار متوالی در لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ گل بزند. مهاجم بایرن مونیخ نُه گل در این شش دیدار به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала