Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد باید وراتی را به خدمت بگیرد

© Andy RainМарко Верратти, Джованни Ди Лоренцо и Чиро Иммобиле празднуют победу с трофеем после финального матча Евро-2020
Марко Верратти, Джованни Ди Лоренцо и Чиро Иммобиле празднуют победу с трофеем после финального матча Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
اشلی یانگ بازیکن سابق منچستریونایتد به تمجید از ستاره ایتالیایی پاریسن جرمن پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، اشلی یانگ کاپیتان و بازیکن کناری منچستریونایتد که دوباره به تیم اسبقش یعنی استون ویلا برگشته در مورد جانشین بلند مدت مایکل کریک در شیاطین سرخ صحبت کرده است.
یانگ به رادیو پنج بی بی سی گفته است که یونایتد سال هاست از عدم حضور بازیکنی مثل مایکل کریک در خط میانی رنج میبرد و مارکو وراتی ستاره ایتالیایی را برای این کار مناسب میبیند.
وی گفت:
"اشتباه نکنید، فرد و مک تومینای بازیکنان خوبی هستند اما فکر نمی کنم مایکل کریک بازیکنی خاص بود.
من دیروز بازی PSG و City را تماشا می کردم و فکر می کنم مارکو وراتی نزدیک ترین بازیکن به کریک است همه سعی می کنند تا با او قرارداد امضا کنند. من فکر می کنم او یک خرید باورنکردنی برای منچستریونایتد خواهد بود. '
​یانگ افزود: "من فکر می کنم پل باید آنجا (در پست هافبک مرکزی) بازی کند. آخر هفته او به سمت چپ بازی می کرد، فکر نمی کنم این بهترین پست پل باشد.
فکر می کنم او می خواهد بازی را کنترل کند و می خواهد عملکرد خوب خود را در بازی دیکته کند. او بازیکنی است که می تواند بازیکنان مناسب برای دریافت پاس پیدا کند، همانطور که کریک قبلاً انجام می داد."
اخیرا بعد از بازی پاریسن جرمن و منچسترسیتی، پپ گواردیولا نیز از وراتی تعریف کرده است و او را بازیکنی خاص و فوق العاده دانسته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала