Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد نجومی پسرطلایی در پی اس جی مشخص شد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
تابستان داغ برای جذب ستاره دورتمند در راه خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد ستاره نروژی دورتمند در تابستان آینده بازار گرمی برای جدایی از دورتمند داشته باشد و بسیاری از غول های اروپایی از جمل پی اس جی برای به خدمت گرفتن او اعلام آمادگی خواهند کرد.
پی اس جی در نظر دارد این ستاره گلزن را جانشین کیلیان امباپه ای کند که به احتمال زیاد در فصل آینده با قراردادی آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد.
در حالی که دورتمند برای فروش این ستاره اش در تابستان امسال بیش از 100 میلیون پوند از تیم های خواهان او درخواست کرده بود، اما مشتریان ستاره نروژی میتوانند در تابستان آینده او را با مبلغ 64 میلیون پوند به خدمت بگیرند.
به همین خاطر است که پیش بینی میشود، تابستان آینده برای جذب هالاند، فوق العاده داغ خواهد بود. این در حالیست که رایولا مدیر برنامه هالاند اعلام نیز به صراحت اعلام کرده است که ارلینگ برای هر فصل مبلغ 43 میلیون پوند حقوق میخواهد.
تیم های چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی، بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب او در کنار پی اس جی دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала