Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو نباید نیمکت نشین میشد؛ او بعد از بازی عصبانی بود+ویدیو

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
ریو فردیناند ستاره سابق یونایتد از نیمکت نشینی رونالدو در دیدار مقابل اورتون انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دقایقی پیش در اولین بازی هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در الترافرود مقابل اورتون با تساوی 1 بر 1 متوقف شد. مهم ترین اتفاق این دیدار که سوژه اوله گونار در نشست خبری بعد از بازی بود، نیمکت نشینی رونالدو بود.
رونالدو در دقیقه 57 جانشینن کاوانی در میدان شد، اما در نهایت تیمش گل مساوی را خورد و او در این بازی نتوانست برای یونایتد موفق به گلزنی شود.

View this post on Instagram

A post shared by BT Sport (@btsport)

با این حال ریو فردیناند که بعنوان کارشناس در شبکه بی تی سپورت صحبت میکرد، از سوسلشر به خاطر نیمکت نشین کردن رونالدو در این بازی انتقاد کرد.
رونالدو در پنج بازی برای یونایتد 5 گل به ثمر رسانده است که آخرین گل او چند شب پیش برابر ویارئال در لیگ قهرمانان به ثمر رسید که در نهایت هم باعث پیرزوی شیرین ثانیه های واپسین شیاطین سرخ در خانه شد.
هر چند سولسشر پس از بازی از نیمکت نشینی رونالدو در این بازی دفاع کرد، ولی فردیناند میگوید، رونالدو با توجه به فرم خوبی که دارد، باید بازی را از ابتدا آغاز میکرد.
ستاره سابق یونایتد و کارشناس بی تی اسپورت گفت: "من فکر می کنم مهمترین چیز این است که کریستیانو پنج گل در پنج بازی زده که نشان میدهد او فرم بسیار خوبی دارد."
"آیا تیم های دیگر افراد دیگر بهترین گلزن خود را از بازی بیرون بیاورند؟
"آیا هری کین با پنج گل در پنج بازی برای اسپرز بازی نمی کند؟
آیا آگوئرو وقتی در سیتی حضور داشت بازی نمیکرد؟"
مدافع میانی سابق یونایتد افزود: "او (رونالدو) 36 ساله است، بنابراین شما باید او را مدیریت کنید، اما اگر آنها سه شنبه یا چهارشنبه بازی دیگری داشتند، نیمکت نشینی او کار درستی بود.
​این صحبت های فردیناند در حالی زده شد که ویدیویی که از رونالدو منتشر شده است، نشان میدهد که ستاره پرتگالی پس از ویسل پایان بازی، به شدت از دست هم تیمی هایش عصبانی شده است.
آنطور که فردیناند میگوید، دلیل ناراحتی رونالدو عملکرد مدافعین بوده که به بازیکن اورتون اجازه دادتد تا گل مساوی تیم را بزند. یونایتد تا دقیقه 65 از اورتون پیش بود، تا این که توسند روی یک ضد حمله و در حالی که یونایتد صاحب یک ضربه کرنر شده بود، موفق شد دروازه دخیا را باز کند.
رونالدو از عملکرد خط دفاع تیم، بخصوص فرد که اجازه داد دمارای گارای از او عبور کند، ناراحت بود.
حالا فردیناند میگوید، رونالدو به این خاطر ناراحت است که چرا مدافع یونایتد در آن صحنه روی گارای خطا نکرد و مانع حرکت او نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала