Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: مستحق شکست بودیم، این بدترین نمایش مان بود

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی پس از باخت رئال مادرید مقابل اسپانیول تیمش را مستحق شکست در این بازی دانست.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه هفته هشتم لالیگا در زمین اسپانیول با حساب 2 بر 1 شکست خورد تا اولین باخت تیم آنچلوتی رقم بخورد.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری بعد از این دیدار به شدت از عملکرد شاگردانش ناراضی بود و تاکید کرد که رئال لایق باخت در این بازی بوده است.
آنچلوتی پس از بازی گفت: "ما بد بازی کردیم و چیز زیادی هم برای گفتن وجود ندارد. ما بازی را با یک ایده مشخصی شروع کردیم، اما نتوانستیم آرامش خود را حفظ کنیم و به آن پایبند باشیم."
وی گفت: "بعد ازین که گل دریافت کردیم، سردرگم شدیم و به همین خاطر این بدترین بازی ما تا این جای فصل بود. در حال حاضر بخاطر مسابقات ملی وقفه ای داریم و باید در این مدت دریابیم که چرا نگرش تیم در یک هفته تغییر کرده است.
آنچلوتی در خصوص تغییر نگرش تیمش نیز گفت: "من امروز متوجه تغییر نگرش تیمم شدم. برنامه ما روشن بود، من قصد ندارم اکنون توضیح دهم که چرا این اتفاق رخ داد.
وی تاکید کرد: "ما در این مسابقه خیلی تهاجمی نبودیم و در نبردهای تک به تک شکست خوردیم.
آنچلوتی تاکید کرد: "ما مستحق شکست بودیم، واکنش ما خیلی پس از گل حریف خیلی دیر اتفاق افتاد و ما نگران این موضوع هستیم. این برای ما خوب نیست، زیرا سابقه ندارد که ما دو بازی را پشت سر هم ببازیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала