Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ مورد نظر لاپورتا برای هدایت بارسا بار دیگر پاسخ منفی داد

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی فوتبال بلجیم می‌گوید علاقه‌ای به هدایت بارسا ندارد و در این مورد فکر نکرده ‌است.
به گزارش اسپوتنیک، نتایج ضعیف بارسلونا در فصل جاری سبب شده تا مدیران این باشگاه به فکر اخراج رونالد کومان سرمربی فعلی خود باشند و به جای او یک مربی با برنامه و دارای پلان برای پیشرفت جذب کنند.
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ورزش
یک گزینه عجیب روی میز لاپورتا برای هدایت بارسا
روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلجیم گزینه جدی هدایت بارسلونا است و مدیران باشگاه تماس های اولیه با او را برقرار کرده‌اند اما او میان هواداران گزینه محبوبی نیست و در بارسا هم سابقه‌ای نداشته است.
با این حال این سرمربی باتجربه که قبل از این نیز علاقه بارسا را به خودش شایعه خوانده بود، در گفت‌وگویی مدعی شد که برنامه‌ای برای هدایت بلوگرانا ندارد.
وی در این مورد به آ.اس گفت:" من واقعاً به آن(هدایت بارسا) فکر نکرد‌ام. من یک سال‌ونیم است که به لیگ ملت‌ها فکر می‌کنم و این چیزی است که اکنون مرا نگران کرده است. از آن‌جایی که مربیان همیشه در متن شایعات حضور دارند، این صحبت‌ها مطرح شده است. در حقیقت وقتی تیم برنده می شود، مربیان رویای پروژه‌های دیگر را در سر می پرورانند و وقتی تیم بازنده می‌شود، در آستانۀ اخراج قرار می‌گیرند. شما به آن عادت می‌کنید و خارج از همه‌ی اینها زندگی می‌کنید."
مارتینز در حالی به بارسا پاسخ منفی داده است که ژاوی و آندره آ پیرلو اسامی دیگری هستند که می‌توانند جانشین کومان شوند، که هفته گذشته با شکست دیگری روبرو شد و این بار باخت 2-0 مقابل اتلتیکو مادرید را متحمل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала