Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه و کومان؛ دشمنی که شعله هایش می‌تواند مرد هالندی را در خود بسوزاند

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و رونالد کومان به مشکل اساسی برخورده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی هالندی تیم فوتبال بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی در فصل کنونی و روبرو شدن با بحرانی عظیم، حالا آرامش رختکن را نیز از دست داده است.
پس از شکست های سه بر صفر پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و عدم ثبت حتی یک شوت در چهارچوب در مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا و همچنین قرار گیری در رده نهم لالیگا و قعر جدول گروه خود در چمپیونس لیگ، رونالد کومان با چالشی بزرگ برای حفظ سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا روبرو شده است.
به نظر می‌رسد که جرارد پیکه مدافع 34 ساله اسپانیایی با نفوذترین چهره در نزد خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا است و حالا پس از خبر انتشار درگیری با کومان، به نظر می‎‌رسد که این جدال می‌تواند به حذف رونالد کومان از هدایت بارسلونا منجر شود.
​در همین حال پیکه پس از شکست 2-0 مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما می توانیم سه ساعت بازی کنیم و باز هم گل نخوریم".
وی در توضیح درگیری نیمه اول با سرخیو بوسکتس پس از اینکه لوئیس سوارز گل دوم اتلتیکو را به ثمر رساند، افزود: "ما در مورد زمانی صحبت کردیم که [توماس] لمار توپ را گرفت و ژوائو فلیکس فرار کرد، تعداد آنها از ما بیشتر بود و کسی باید آنها را دنبال میکرد. "
پیکه همچنین اولین بازیکن حاضر در تیم بود که در میان بدهی های مالی فلج کننده دستمزد خود را کاهش داد، هرچند سایر کاپیتان های تیم اصلی به تبعیت از او کار وی را انجام دادند.
حال باید دید پس از جنگی که بین رونالد کومان و جرارد پیکه رخ داده است، کدام یک پیروز خواهد شد و کومان مربی بارسا خواهد ماند یا نه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала