Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو به مسی، نیمار و راموس: بازیکنان سال 2014 نیستید

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاریسن جرمن از بازیکنانش بالاترین سطح آمادگی را تقاضا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجنتینی پاریسن جرمن در مصاحبه با Movistar به ستارگان نام‌دار تیمش چون لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس هشدار داد و از لزوم بازگشت آن ها به اوج صحبت کرد.
وی گفت:
"حقیقت این است سرخیو راموس در حال حاضر متفاوت از آن بازیکنی است که در سال 2014 بود. در مورد مسی و نیمار هم چنین قضیه ای صادق است. این فوتبالیست ها، قهرمانان بزرگی هستند اما باید با حقیقت روبرو شوند. همه ما، این بازیکنان را در اوج فوتبالی شان در ذهن داریم اما الان باید به همان سطح برسند. اگر آن ها بتوانند به فرم عالی گذشته شان برسند، البته که می توانیم هر جامی را فتح کنیم. آن ها باید مبارزه برای رسیدن به بهترین سطح شان را آغاز کنند. ارکستر تیمی ما باید منظم باشد.
​سرمربی پی‌اس‌جی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون کیلیان امباپه و در اختیار داشتن لیونل مسی افزود:
"درباره امباپه، موضع باشگاه همیشه مشخص بوده است. ایده پاریسن جرمن تداوم همکاری با امباپه بوده است و او نیز آرام است. ام باپه یک حرفه ای فوق العاده است که به شرایط قراردادی اش احترام گذاشته است.  کیلیان پسری جوان و باهوش اما در عین حال بالغ است. ام باپه فوتبالیستی فوق العاده و قهرمان جهان است که حال و آینده به او تعلق دارد.
سرمربی پس اس جی در خصوص ستار تیمش مسی نیز گفت:
مسی یک چهره جهانی و احتمالا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. داشتن لئو، هدیه ای از طرف خدا بود چون هیچ کس، حتی خودش هم انتظار نداشت دوران او در بارسلونا این طور تمام شود. لئوناردو و آقای الخلیفی در جذب مسی فوق العاده کار کردند. حضور مسی انتظارات را از ما بسیار بالا برده است اما با این حال تواضع خودش را خیلی دوست دارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала