Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به خانه برگشت+ عکس

© REUTERS / Bernadett SzaboКриштиану Роналду празднует второй забитый гол
Криштиану Роналду празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
کریس‌تیانو رونالدو به کشورش بیشتر از هر چیز دیگری عشق می‌ورزد و پرتگال را خانه‌ی خود می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، در این روز ها که اردو های ملی شروع شده و بازی های باشگاهی تعطیل هستند، ستارگان فوتبال راهی کشور های خود شده اند و در تمرینات تیم های ملی خود حاضر هستند.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد به تازگی و پس از اینکه به تمرینات تیم ملی پرتگال اضافه شد، با انتشار یک پست اینستاگرامی که در آن تصویری از خودش در تمرینات پرتغال منتشر کرده است، با زبان پرتغالی در توضیحات این پست نوشت: "بازگشت به خانه"
بدین ترتیب از تیم ملی پرتگال به عنوان خانه واقعی خودش یاد کرد و البته این قضیه طبیعی است که هر بازیکنی تیم ملی کشور خودش را به عنوان خانه خود بداند هر چقدر هم که در فوتبال باشگاهی پرطرفدار باشد و در تیم باشگاهی خود احساسی راحت داشته باشد و بدرخشد.
رونالدو در فیفادی قبلی درخششی ویژه داشت و توانست از رکورد تعداد گل های ملی علی دایی عبور کند و به تنهایی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی شود و اکنون این فرصت را دارد که در این فیفادی تعداد گل های ملی خود را افزایش دهد و رکورد خود را دست نیافتنی تر از قبل کند. رونالدو با پرتغال سابقه قهرمانی در یورو و لیگ ملت های اروپا را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала