Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دشان: فرانسه غرور و شخصیت عوض کردن نتیجه را داشت

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی خروس ها به تمجید شاگردانش پس از کامبک رویایی برابر بلجیم و صعود به فینال لیگ ملت ها پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال فرانسه با شکست 3 بر 2 بلجیم، حریف اسپانیا در دیدار نهایی لیگ ملت های اروپا شد. این مسابقه در حالی به نفع قهرمان جهان به پایان رسید که ابتدا بلجیم با دو گل از حریفش پیش افتاد، اما فرانسه با کامبکی رویایی موفق شد برنده این مسابقه شود.
دشان پس از پایان بازی گف:
برد بسیار مهم و شیرینی کسب کردیم که لایق آن بودیم، زیرا بازیکنان من غرور و شخصیت لازم را برای بازگشت و تبدیل نتیجه از خود نشان دادند. در آخر نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم همه چیز را تغییر دادیم.
او در خصوص ستاره تیمش امباپه نیز گفت:
امباپه مثل همیشه حرف نداشت، او پس از نمایش خوب در یورو این بار نیز با اراده بالا به میدان امد. فرانسه با حضور او بدون شک تیم بهتری است. سوئیس ما را در یورو حذف کرد، ما فرانسه هستیم و حالا در فینال هستیم. ما یکی از بهترین تیم ها هستیم.
دشان در مورد گل هیجان انگیز هرناندز نیز گفت:
این بازیکن جوان در دومین بازی ملی اش گل مهمی زد. برای دعوت کردن او به تیم ملی مشکلات داشتم، چون برای پست او رقابت خیلی نزدیک است، او در حمله خیلی خوب است، ولی باید روی دفاع اش تمرکز کند.
سرمربی فرانسه در پایان افزود:
بلجیم سالها در صدر جدول رنکینگ دنیا بود و بلژیک سالها در صدر جدول رتبه بندی قرار داشت، در حالی که ما این طور نبودیم. اسپانیا مقابل ایتالیای 10 نفره بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست با مدیریت لحظه ها برنده مسابقه شود. باید در فرصت سه روزه ای که در اختیار دارم، تیم را آماده بازی یکشنبه کنم تا بتوانیم بهترین نتیجه را مقابل آنان بگیریم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала