Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فارغ از رویاپردازی؛ نیوکاسل متمول شده چه ترکیبی خواهد داشت؟

© REUTERS / LAURENCE GRIFFITHSنیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break
نیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل انگلیس توسط محمد بن سلمان و صندوق سرمایه‌گزاری عربستن خریداری شده است و حالا باید منتظر تکرار اتفاقات منچسترسیتی و پاریسن جرمن در نیوکاسل باشیم.
به گزارش اسپوتنیک، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به همراه کارگزاران عربستانی باشگاه نیوکاسل یونایتد را در لیگ برتر انگلیس خریداری کردند و بدین ترتیب این باشگاه از این پس یک مالک جدید خواهد داشت و دوران حضور اشلی در ریاست این باشگاه به اتمام رسیده است.
با توجه به ثروت کلانی که مالکان جدید نیوکاسل دارند، حدس و گمان های زیادی درباره ترکیب جدید نیوکاسل یونایتد زده می شود و باید دید که در نهایت در پنجره های نقل و انتقالاتی این باشگاه به چه شکل عمل خواهد کرد.
روزنامه سان انگلیس یک شماتیک از ترکیب احتمالی نیوکاسل یونایتد را با مالکان جدید و پس از طی شدن یک پنجره نقل و انتقالاتی منتشر کرده است.
​در این ترکیب می بینیم که به طور مثال نیوکاسل با مالکان جدید می تواند در اولین پنجره نقل و انتقالاتی به سراغ بازیکنان مطرحی برود که در باشگاه خود آنطور که باید و شاید عمل نمی کنند و تغییر باشگاه شاید بتواند اوضاع آن ها را بهتر کند.
به عنوان مثال کیلور ناواس که یک دروازه بان پر افتخار محسوب می شود اکنون در پاریسن جرمن نیمکت نشین دوناروما شده است و یا بازیکنی مثل گرت بیل که روزگاری یک ستاره بود اکنون در رئال مادرید اوضاع مناسبی ندارد و می تواند برای تغییر راهی نیوکاسل شود. داگبا در پی اس جی هم شرایط مشابهی دارد.
این باشگاه ممکن است در سال های آینده و پس از آنکه توانست جایگاه بهتری از لحاظ ورزشی به دست بیاورد، به سراغ خرید ستاره های بزرگ هم برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала