Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دارایی خالص مالک اصلی نیوکاسل چقدر است؟

© REUTERS / HANDOUTولي عهد السعودية الأمير محمد بن سلمان
ولي عهد السعودية الأمير محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
محمد بن سلمان مالک جدید نیوکاسل را بیشتر بشناسید.
به گزارش اسپوتنیک، محمد بن سلمان ولیعهد 36 ساله عربستان سعودی از شب گذشته با خرید 80 درصدی سهام باشگاه نیوکاسل بر سر زبان افتاده است.
برآورد شده است که ثروت جمعي صندوق سرمايه گذاري عمومي عربستان 320 ميليارد پوند است، اما گمان بر این كه دارايي خالص شخصي بن سلمان حدود 13 ميليارد پوند است که او را از شیخ منصور مالک اماراتی سیتی که 17 میلیارد پوند ثروت دارد، کمتر قرار میدهد.
اما برخی گزارش ها نشان میدهد که بن سلمان عملاً ثروت خاندان سلطنتی عربستان سعودی را در اختیار دارد که دارایی خالص آن بالغ بر 1.3 تریلیون پوند است.
این در حالیست که صاحبان منچسترسیتی از صاحبان جدید نیوکاسل عقب هستند، زیرا خالص دارایی خانواده سلطنتی ابوظبی 500 میلیارد پوند است.
​با این حال لیگ برتر به طور رسمی اعلام کرده است که بن سلمان هیچ نقشی در هدایت نیوکاسل نخواهد داشت و باشگاه از طریق یار یک کنسرسیوم مورد حمایت عربستان سعودی قرار گرفت.
اما منابع خبری میگویند، بن سلمان نقش مهمی در اداره نیوکاسل خواهد داشت و به صورت غیر مستقیم وارد عمل خواهد شد. این در حالیست که گفته میشود نیوکاسل به دنبال استخدام مربی سرشناس ایتالیایی، آنتونیو کونته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала