Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یووه – منچستریونایتد؛ پای رونالدو در میان است

© AFP 2023 / Facundo ArrzabalagaПолузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Полузащитник Италии Федерико Кьеза стреляет и забивает первый гол своей команды во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها از ایتالیا، رونالدو مشتاق انتقال ستاره یوونتوس به یونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی استار به نقل از کالچو مارکاتو میگوید، رونالدو از مدیران یونایتد درخواست کرده تا فدریکو کیه زا ستاره جوان یوونتوس را به خدمت بگیرند.
کیه زا که پس از درخشش در فیورنتینا با قراردادی دو ساله و به ارزش کلی 50 میلیون یورو به یووه آمد و یک فصل نیز با رونالدو هم همبازی بود، در پایان فصل بازیکن ازاد است و با توجه به درخشش خوبی که از خود نشان داده، نظر خیلی از تیم ها را به خود جلب کرده است.
طبق این گزارش یووه قیمت نجومی 85 میلیون پوند را روی این ستاره 23 گذاشته است، مبلغی که شاید برای یونایتد زیاد باشد، اما اصرار رونالدو به مدیران تیم با توجه به شناخت خوبی که از او دارد، میتواند برای نهایی شدن این انتقال تاثیرگذار باشد.
دیلی استار در گزارشش میگوید، آیا کیه زا در یونایتد جا می افتد؟
کیه زا که با درخشش فوق العاده در لیگ ایتالیا به تیم ملی نیز دعوت شد، تا کنون 50 بازی برای آتزوری انجام داده و موفق به زدن 16 گل نیز برای قهرمان اروپا زده است.
از برجسته ترین توانایی ها او میتوان به بازی در دو جناح چپ و راست اشاره کرد. البته او در جناح راست یونایتد، شاید فرصت کمتری برای نشان دادن داشته باشد، زیرا در این پست یونایتد جیدون سانچو را دارد که روی آن هزینه زیادی هم کرده است.
جدا از سانچو، میسون گرینوود نیز با وجودی که مهاجم است، در جناح راست عملکرد خوبی در تیم داشته است.
در سمت چپ نیز گزینه های کنونی یونایتد، رشفورد و مارسیال است که فرصت بازی دادن به کیه زا را سخت میکند.
بنابراین ، مگر اینکه اوله گونار سولسشر تصمیم به نیمکت نشین کردن ستاره هایی مثل رشفورد و مارسیال را در دستور کار قرار دهد تا ستاره ایتالیایی در یونایتد فیکس شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала