Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: از کودکی رویای بردن توپ طلا را داشتم، امباپه پسر خوبی است

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
مهاجم رئال مادرید در آستانه فینال لیگ ملت های اروپا و دیدار حساس با اسپانیا در گفتگویی اختصاصی با آ اس در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بنزما که یکی از ستاره های بی چون و چرای این فصل رئال مادرید بوده است، پس از سالها در آستانه یک قهرمانی ارزشمند آنهم در رده رقابت های ملی قرار گرفته است.
مصاحبه کامل بنزما با آ اس را در ادامه بخوانید:

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

آیا بلژیک - فرانسه بهترین بازی سال بود؟
مطمئناً بله، چون یکی از هیجان انگیزترین بازی های سال برایم بود. مردم این بازی را خیلی دوست داشتند و این موضوع خیلی مهم بود. این موضوع به پیشرفت فوتبال کمک میکند.
آیا فردا در فینال بزرگ فرانسه و اسپانیا، شاهد نمایش مشابهی از تیم شما خواهیم بود؟
امیدوارم این چنین باشد، بازی برابر بلژیک با اسپانیا فرقی نمیکند، یا اسپانیا مقابل ایتالیا که بازی فوق العاده ای بود. اما مطمئنم فینال فوق العاده ای خواهد بود. اسپانیا تیم بسیار جوانی است، اما با استعداد فراوان و امیدوارم شاهد یک مسابقه زیبا و چالش برانگیز باشیم که باعث خوشحالی مردم شود، چیزی که ما بازیکنان می خواهیم.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
پس از سالها دوباره شروع به درخشش کردید؟ چطور اتفاق افتاد؟
شاید برای من سخت بود، اما مهم این است که اکنون مردم از فوتبال من لذت می ببرند. من احساس خوشبختی و افتخار می کنم. این چیزی است که به من قدرت می دهد تا همه چیز را در زمین امتحان کنم، زیرا احساس می کنم هواداران روی سکو ها از من حمایت میکنند و این باعث می شود تا سعی کنم کارهای بهتری در زمین انجام دهم. ما برای رئال مادرید بازی می کنیم که عشق طرفدارمان است، هواداران با امید زیادی به ورزشگاه میروند تا شاهد موفقیت ما باشند، به همین خاطر باید همه این ها را در نظر بگیریم.
خصوصیات یک مهاجم نوک خوب چیست؟
شاید اینطور باشد، اما خوب بازی کردن مهمترین چیز است. مهاجمانی هستند که وقتی سن شان از سی بالا میرود، فرم عالی خود را حفظ می کنند و می توانند گل های بیشتری را به ثمر برسانند، علاوه بر این که تلاش میکنند که تلاش بیشتری برای موفقیت تیم انجام دهند. وضعیت جسمانی شما خیلی دیدنی است.
آیا می توانید راز کارهایی را که در سال های اخیر انجام داده اید را به ما بگویید؟
من در تمرینات زیاد کار می کنم، اما در خانه نیز این کار را انجام می دهم. من هر هفته با تلاش و شدت خود را به بهترین شکل ممکن آماده می کنم و به این فکر می کنم که برای بازیهای آخر هفته و بازیهای لیگ قهرمانان آماده باشم.
تا چه زمانی دوست دارید به صورت حرفه ای بازی کنید؟
بلاخره فوتبال من هم روزی تمام میشود، هر سال به آن فکر می کنم. من نمی توانم سن تعیین کنم، اما آنچه من سعی می کنم این است که هر سال کاری بیشتر انجام دهم و با هر فصل پیشرفت کنم.
آیا بعد از پایان بازی به مربیگری روی می آورید؟
نمی دانم مربی خواهم شد یا نه. اما آنچه مسلم است این است که من همیشه با فوتبال در ارتباط خواهم بود. برنامه من این است که در تمام طول زندگی ام به فوتبال نزدیک باشم.
آیا سبک بازی شما قابل آموزش است یا بر اساس غریزه بازی می کنید؟
مهمترین چیز این است که فوتبال را سریع بخوانید. شما باید حرکت بعدی را قبل از پایان حرکت قبلی درنظر بگیرید و آن را با سرعت کامل اجرا کنید. این راز بزرگی است و نمی توان آن را آموخت. من می دانم که قبل از به دست آوردن توپ باید چه کار کنم. این را از بچه گی تمرین میکنم، زیرا همیشه با بازیکنان بزرگتر از خودم، قد بلندتر، قوی تر و سریعتر بازی می کردم و این مرا مجبور کرد که همیشه قوی بازی بازی کنم.
آیا مدعی کسب توپ طلا هستید؟
از زمانی که کودک بودم، رویای کسب توپ طلا را داشتم. رویایی که همه فوتبالیست ها داشتند. درست است که مهمترین چیز همیشه تیم است، اما وقتی به تیم خود برای پیروزی کمک می کنید، وقتی بازی های مهمی انجام می دهید و گل های زیادی به ثمر می رسانید، نکته بعدی این است که توپ طلا را در ذهن خود داشته باشید. البته من تمام تلاش خود را می کنم و تا آنجا که ممکن است تلاش می کنم تا این مهم را بدست بیاورم. امیدوارم روزی برنده توپ طلا شوم و به رویای کودکی برسم.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
آیا از بازی برای رئال مادرید در این فصل لذت می برید؟
از اینکه در کنار هم تیمی هایی قرار گرفته اید که می توانستند به دانشگاه بروند. فوتبال در حال تغییر است و در مادرید بسیاری از بازیکنان باکیفیت هستند که آینده تیم و باشگاه هستند. آنها باید مسئولیت بازی برای رئال مادرید را بر عهده بگیرند، زیرا رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است. شما وقتی بازیکن رئال میشوید، موظف هستید که شکست نخورید و برای قهرمانی تیم تلاش کنید.
آیا همه بازیکنان رئال با احترام به شما نگاه می کنند؟
جوانان من را به عنوان یک برادر بزرگتر می بینند، اما من دوست دارم به هر طریقی که می توانم به آنها کمک کنم. من همیشه سعی میکنم به همه کمک کنند و معمولا این کار را در داخل و خارج از زمین انجام می دهم. من این کار را با همه انجام می دهم، حتی با وینیسیوس. همه آنها بسیار جوان هستند و کیفیت زیادی دارند.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
در این فصل از رقابت های لالیگا، کدام تیم را به عنوان رقیب اصلی در کورس قهرمانی می بینید؟ اتلتیکو مادرید، بارسلونا، سویا یا ویارئال؟
در حال حاضر همه تیم ها تقریباً یکسان هستند و در حال پیشرفت. ما در ابتدای فصل هستیم و لحظه ای است که هر بازی حکم یک فینال را دارد. در این مقطع آخرین تیم میتواند تیم اول را شکست دهد. در حال حاضر مرحله ای از فصل است که در آن می توان به هر نتیجه ای دست یافت. تمام این تیم ها شانس قهرمانی دارند، همچنین رئال مادرید. در حال حاضر ما هنوز پیشتاز لیگ هستیم و آنچه می توانم بگویم این است که ما برای کسب قهرمانی لیگ تلاش می کنیم و می جنگیم، البته این مطمئناً بسیار سخت خواهد بود.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
آیا جایگاه رئال مادرید در لیگ قهرمانان در خطر است؟ (شکست مقابل شریف)
ما باید این شکست را در اسرع وقت فراموش کنیم. همانطور که گفتم همه چیز تازه شروع شده است، شریف واقعا خوب بازی کرد، اما تنها با دو شوت به سمت دروازه پیروز شد. مادرید بیش از سی بار به سمت دروازه آنان شوت زد، اما این درست است که هیچ رقیب کوچکی وجود ندارد همه تیم ها میخواهند رئال را ببرند.
گل دوم شما مقابل سلتاویگو، یادآور رونالدینیو بود...
این درست است که این حرکت مثل حرکت قدیمی رونالدینیو بود، حقیقت این است که من این کار را عمدا انجام دادم. و من با استفاده از حس ششم میدانستم که آلابا قرار است توپ را بمن بدهد. من کنترل را طوری انجام دادم که توپ جلو ماند و آماده شوت و گل بود. هر چه بود، گل قشنگی زدم.
نظر شما در مورد امباپه چیست؟ آیا او پسر خوبی است؟
او بازیکن جوانی است و کیفیت زیادی دارد. امباپه به دلیل فوتبالش و به دلیل سنش یک پدیده است. او خوب بازی میکند و پسر بسیار خوبی است. من واقعاً از بازی با او و همچنین با گریزمان لذت می برم. او در فضاهای کوچک به خوبی حرکت می کند. وقتی با تیم فرانسه بازی می کنیم، اوقات خوشی دارم. من عاشق بازی با آنها هستم.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
آیا حس می کنید که در ماه آوریل، رئال مادرید همچنان جایگاه خوبی برای فتح عناوین قهرمانی خواهد داشت؟
این هدف اصلی ماست، در رئال مادرید مأموریت ما این است که تمام عناوین ممکن را فتح کنیم و برای رسیدن به این هدف می خواهیم سخت تلاش کنیم.
View this post on Instagram
A post shared by Diario AS (@diarioas)
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала