Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه فینال؛ انریکه: فرانسه تنها امباپه نیست

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
لوئیز انریکه در نشست خبری قبل از فینال لیگ ملت ها برابر فرانسه حاضر شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا فردا شب در فینال حساس لیگ ملت های اروپا، به مصاف فرانسه قهرمان جام جهانی خواهد رفت.
اسپانیا در شرایطی به مصاف فرانسه خواهد رفت که این تیم در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست ایتالیا شد و فردا شب در حالی به مصاف فرانسه خواهد رفت که این تیم یکی از خطرناک ترین خط های حمله جهان را با حضور کیلیان امباپه دارد.
انریکه در مورد امباپه گفت:
"فکر میکنم در خط حمله تاثیر زیادی نخواهد داشت، زیرا ما حریف را فقط از خط حمله اش نمیشناسیم. در فاز دفاعی ما همیشه دستورات فردی را برای رقیب ارائه می دهیم. گفتن اینکه چه کاری در بازی فردا آسان است، دشوار است. مهم این است که آن را اجرا کنیم و بازیکنان نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند. ما با آرامش و با جاه طلبی برای رفتن به سطوح بالا به فینال رسیده ایم.
فرانسه – بلجیم
"بازی فوق العاده ای بود، هر کدام سبک خاص خود را داشتند و هر دو تیم می توانستند برنده شوند. فرانسه در نیمه دوم بسیار خوب بود."
دفاع مقابل فرانسه
"ما با ریسک کردن و تلاش برای بدست آوردن توپ مقابل فرانسه دفاع می کنیم. تنها همین را وجود دارد."
پیش بینی شما از فرانسه چیست؟ بازی حمله ای یا ضد حمله؟
"بدون شک بخاطر فاش نشدن مسایل فنی، نمیخواهم در این رابطه چیزی بگویم. من ازین که آنها تیم بسیار خوبی هستند، کاملا آگاهم. ما آماده بازی با تیمی هستیم که رو به جلو حرکت می کند و یا هم با عقب نشینی میانی به دروازه ما نزدیک میشود."
وضعیت فران تورس
"ما قرار نیست هیچ بازیکنی را به خطر بیندازیم. و اگر او آماده نباشد، بازیکن دیگری بازی می کند. ما قصد نداریم کسی را مجبور به بازی کنیم وقتی شرایط بازی را نداشته باشد.
ایده بازی
ایده روشن این است که صاحب توپ باشیم، زیرا برای حفظ آن همه تلاش میکنند. اگر ما توپ را در اختیار داشته باشیم و آن را به شکلی که می خواهیم حرکت دهیم، می توانیم دفاع آنها را به مشکل مواجه کنیم. هنگام از دست دادن توپ باید به صورت گروهی تلاش کنیم که آن را پس بگیریم تا بازیکنان با کیفیت آنها روی دروازه ما خطر ساز نشوند.
انتقادات از اسپانیا
من فقط نگران این هستم که تیم را بت خوبی آماده بازی کنم و با آنچه در دست داریم برنده بازی باشیم. ما به خوبی حساسیت فینال را درک میکنم و میدانیم که حس پیروزی در فینال فوق العاده است. اگر قهرمان شویم، مردم و طرفداران را خوشحال میکنیم و این عالی است.
تحلیل تان از فرانسه چیست؟
فرانسه برای به ثمر رساندن یک گل نیازی به بازی خوب ندارد، شاید این تعریف خوبی از این تیم باشد. در سطح فردی آنها بهترین تیم جهان هستند. این تیم مملو از بازیکنان برتر است که در تیم های بزرگ اروپایی بازی میکنند. برای اینکه ما یک تیم باشیم و در بازی گروهی بهتر از آنها باشیم، صبر کنید تا بازی فردا زودتر آغاز شود.
حال گاوی چطور است و آیا فران بازی می کند؟
نمی دانم گاوی چطور است، باید از او بپرسیم. وضعیت فران را هم باید ببینیم چطور میشود. او را در گرم کاری امتحان خواهیم کرد، اگر نتوانست جای او را بازیکن دیگری پر خواهد کرد.
ترکیب اسپانیا در بازی فردا
11 بازیکنی در ترکیب قرار خواهند گرفت که بتوانند مقابل فرانسه فضاسازی کنند. بنابراین من سرنخ های بیشتری به دشان نمی دهم"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала