Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله دوباره پی اس جی به رئال: آنها باید مجازات شوند؛ امباپه جایی نمیرود

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی پی اس جی یک بار دیگر به هواداران پاریسی وعده داد، کیلیان امباپه به رئال نمیرود.
به گزارش اسپوتنیک، لئوناردو در میان علاقه شدید رئال مادرید به ستاره پاریسن جرمن، کماکان معتقد است که باشگاه تمام تلاشش را برای حفظ کیلیان امباپه خواهد کرد.
فابریزو رومانو از طریق Festival dello Sport میگوید، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی از رئال مادرید به دلیل نحوه تلاش شان برای جذب امباپه یک بار دیگر انتقاد کرده است.
امباپه 22 ساله مدت هاست که در سبد خرید رئال ماردید قرار دارد و در تابستان گذشته نیز اولویت این باشگاه برای خرید بود، اما سه پیشنهاد رسمی رئالی ها که آخرینش 154 میلیون پوند بود، از سوی مدیران پاریسی رد شد تا حضور او در مادرید کماکان یک رویا باشد.
گفته میشود این ستاره پی اس جی که آخرین سالش در جمع میلیونرهای پاریس را میگذارند، در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد میتواند به جمع کهکشانی ها بپیوندد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

با این حال، لئوناردو معتقد است باشگاه از حفظ جواهر تیمش اطمینان دارد و تاکید میکند که تمدید قرارداد او از اولویت های اصلی پی اس جی است.
لئوناردو در خصوص امباپه گفت:
هیچ چیز در برنامه های ما تغییر نکرده است و هنوز هم تمدید با امباپه در اولویت باشگاه است. کیلیان یک جواهر است و حضورش در تیم ما خیلی مهم است. ما هرگز آینده PSG را بدون امباپه برنامه ریزی نکرده ایم.
مدیر ورزشی تیم فرانسوی همچنین از نحوه برخورد رئال مادرید برای جذب امباپه نیز دوباره انتقاد کرد و گفت رئال باید مجازات شوند.
آنها تلاش های شان را برای جذب امباپه رد میکنند، اما من میدانم که آنها مدت هاست که به فکر جذب او هستند. در حالی که او بازیکن ما است و با ما قرارداد رسمی دارد، دو سال است که آنها علناً درباره امباپه صحبت می کنند. این درست نیست و آنها باید مجازات شوند.
این در حالیست که امباپه در این هفته در گفتگو با RMC سپورت، علاقه اش را رئال و جدایی از پی اس جی را رد نکرد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала