Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ تند لئونادرو به تباس: به تو چه ربطی دارد؟

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه پاریسن جرمن با عصبانیت پاسخ صحبت های اخیر رئیس لالیگا را داد.
به گزارش اسپوتنیک، از زمانی که مسی با جدایی تلخ اش از بارسا به پی اس جی پیوسته است، خاویر تباس رئیس لالیگا در چندین مصاحبه به مدیران پاریسی ها حمله کرده و رفتار آنان در خصوص جذب ستاره ها را خلاف تا مغایر و اصول بازار نقل و انتقالات دانسته است.
تباس در صحبت اخیر با اکیپ که جنجال زیادی به پا کرد، به طور رسمی مدیران پس اس چی را متهم به نقض قوانین فیرپلی مالیاتی کرد و گفت حاضر است به آنان ثابت کند که آنان به ضرر فوتبال کار میکنند.
در همین حال لئوناردو در صحبت با روزنامه گاتزتا دلو سپورت ایتالیا، با  عصبانیت از رئیس لالیگا انتقاد کرد و گفت او نباید دیگر در مورد این تیم اظهار نظر کند.
​لئوناردو گفت:
« من نمیدانم چرا او همیشه در مورد ما حرف می زند؟ به رئیس لالیگا چه ارتباطی دارد که در مورد پی اس جی و تیمی متعلق به لیگ دیگر نظر بدهد؟ چرا او به ما حمله می کند؟ ما تنها به لیگ فرانسه و یوفا پاسخگو هستیم و نه لالیگا.
مدیر ورزشی پی اس جی گفت:
خیلی ها در مورد هزینه های پی اس جی حرف می زنند. می خواهم آشکارا بگویم که ما از بسیاری تیم ها کمتر هزینه کرده ایم. باشگاه هایی با بدهی کلان هستند که بیش از ما در بازار هزینه کرده اند. ما امسال فقط برای خرید اشرف حکیمی پول پرداخت کردیم و نونو مندز که استعدادی آینده دار است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала