Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زور اسپانیا به فرانسه نرسید؛ تاج گذاری خروس ها در لیگ ملت ها با درخشش بنزما و امباپه

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAقهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا
قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال فرانسه با شکست اسپانیا قهرمان دومین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های فرانسه و اسپانیا در فینال رقاب های لیگ ملت های اروپا در سال 2021 از ساعت 23:15 دقیقه به وقت کابل در ورزشگاه سین سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با درخشش بنزما و امباپه زوج خط حمله فرانسه با برتری 2 بر 1 این تیم به پایان رسید.
در نیمه اول دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نهایت هیچ تیمی موفق به گلزنی در 45 دقیقه اول نشد.
​مهم ترین اتفاق بازی در نیمه نخست، مصدومیت واران مدافع خروس ها بود که در دقیقه 40 روی زمین افتاد و مجبور شد جایش را به اوپامکانو بدهد.
پس از تساوی بدون گل در نیمه اول، نیمه دوم نیز با حملات کنده گذر دو تیم آغاز شد، تا اینکه اویارزابال در دقیقه 64 روی یک ضد حمله خطرناک موفق به باز کردن دروازه فرانسه شد.
​البته این گل عمر زیادی نداشت، زیرا دو دقیقه بعد کریم بنزما با شوتی دیدنی موفق شد در دقیقه 66 دروازه اسپانیا را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
​بعد از گل بنزما، فرانسه کماکان سوار بر بازی بود تا اینکه توانست دقایقی بعد به گل سوم هم برسد. این بار نوبت به کیلیان امباپه رسید که در دقیقه 80 حساب کار را 2 بر 1 کند. این گل در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و در نهایت هم داور پس از چک از طریق VAR گل امباپه را صحیح اعلام کرد.
​در ادامه نیز فشار اسپانیا روی دروازه قهرمان جهان بی نتیجه ماند و مهم ترین بخت لاروخا با شوت دیدنی اویارزابال و دفع توپ توسط لوریس از دست رفت.
در نهایت هم بازی با برتری 2 بر 1 و قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به کار خود پایان داد تا تیم دشان پس از قهرمانی در جام جهانی 2018، دوباره خروس ها را به عنوان قهرمانی برساند، این بار در دومین دوره لیگ ملت های اروپا.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала