Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین گام نیوکاسل جدید؛ بروس این هفته اخراج میشود

© REUTERS / LAURENCE GRIFFITHSنیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break
نیوکاسل یونایتد Newcastle United players take a drinks break - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
طبق گزارش منابع خبری در انگلیس، مدیریت جدید نیوکاسل قصد در طی همیت هفته سرمربی تیمش را اخراج کند.
به گزارش اسپوتنیک، به دنبال اینکه خانواده شاهی عربستان از طریق یک کنسرسیوم مالک جدید باشگاه نیوکاسل شدند، بسیاری از رسانه ها خبر از این میدهند که مدیریت جدید قصد دارد تغییرات بنیادی و چشمگیری را برای مطرح کردن این تیم در لیگ برتر و در ادامه در سطح اروپا ایجاد کند.
از چند روز گذشته به این طرف، گزارش ها مبنی بر اینکه نیوکاسل قصد دارد در زمستان پیش رو و همچنین تابستان آینده شماری از ستاره های نامدار مستطیل سبز را به خدمت بگیرد در رسانه ها منتشر شده است.
​البته جذب بازیکن تنها راه کار نیوکاسل جدید نیست، بلکه این تیم قصد دارد یک مربی طراز اول و کارکشته را نیز به روی نیمکت این تیم بیاورد، به همین خاطر اسامی همچون آنتونیو کونته، زیدان، جراراد، فاوره، راجرز و لمپارد نیز برای گرفتن سکان هدایت این تیم مطرح شده است.
حالا دیلی میل میگوید، هیئت مدیره جدید نیوکاسل قصد دارد در همین هفته استو بروس سرمربی کنونی نیوکاسل را از سمتش اخراج کند و هدایت این تیم را در مسابقه روز یکشنبه هفته آینده به دستیار بروس بسپارد.
​نیوکاسل با گذشت 7 بازی از فصل جدید لیگ برتر تنها 3 امتیاز کسب کرده و در جدول 20 تیمی لیگ برتر در قعر جدول و رده 19 است.
نیوکاسل که رویای بزرگی را برای رقابت با تیم هایی مثل سیتی و پی اس جی بخاطر ثروت میلیونی مالکان جدیدش در سر دارد، در زمستان برای فرار از منطقه سقوط و حضور کماکان در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала