Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه الکلاسیکو؛ پیکه به رئال مادرید هشدار داد

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
در آستانه دیدار حساس بارسلونا و رئال مادرید، مدافع سابقه دار آبی اناری به حریف قدیمی هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه شب در مهم ترین دیدار هفته دهم لیگای اسپانیا و لیگ های اروپایی، تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.
این جدال حساس در شرایطی برگزار میگردد که بارسا با کسب دو برد متوالی در لالیگا برابر والنسیا و همچنین دیناموکیف در قهرمانان از فشار انتقادات خارج شده و به نظر میرسد شرایط بهتری دارد.
بدون شک پیروزی در این مسابقه بزرگ میتواند هم جایگاه کومان را در تیم مستحکم کند و هم برای اضافه شدن بارسا به جمع مدعیان نیز کمک کند.
در همین راستا جرارد پیکه مدافع سابقه دار بارسا که همیشه یکی از چهره های جنجالی و اصلی الکلاسیکو بوده، در آستانه این مسابقه جذاب ضمن هشدار به رئال مادرید گفت، بارسلونا از بحران خارج شده است و شرایط بهتری دارد.
فاتی ابتدا به مقایسه دو ستاره جوان و آینده دار الکلاسیکو یعنی فاتی و وینیسیسوس پرداخت.
وینیسیوس سریع تر و برق آساتر است. او بیشتر به یک وینگر خالص شباهت دارد. آنسو بیشتر گلزنی می کند و توانایی بازی در پست مهاجم را دارد. من اینگونه می گویم که آنسو بیشتر گلزنی می کند و دیگری سریع تر است و در موقعیت های یک در مقابل یک، از جمله بهترین های جهان است.
تمدید قرارداد فاتی
 بارسلونا به چنین بازیکنان گلزنی احتیاج دارد، هواداران هم همینطور.  این نیاز حالا که مهم ترین بازیکن تاریخ باشگاه ما از تیم جدا شده حتی بیشتر هم احساس می شود. در هر صورت اما باید در مورد آنسو واقع بین باشیم. او 19 ساله است و اینجا کسی که باید بازی ها را پیروز شود، خود مجموعه تیم است. آنسو با گل هایش در این مسیر کمک می کند.
شانس چه تیمی در ال کلاسیکو بیشتر است؟
 اگر آنها می خواهند مدعی اصلی پیروز شدن در این بازی و تیمی با شانس بالاتر باشند، مشکلی نیست، این عنوان را به آنها می دهیم. اما در ال کلاسیکو هیچ تیمی مدعی اصلی نیست و این در طول تاریخ نشان داده شده است. به نظرم هر دو تیم در فرم خوبی به این بازی رسیده اند. ما از بحران عبور کرده ایم، در بالای جدول لالیگا هستیم و در لیگ قهرمانان هم به تورنمنت برگشته ایم.
دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید فردا از ساعت 18:45 به وقت کابل برگزار خواهد شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала