Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از صحبت های نیمار برداشت دیگری شده است

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
عضو شوید
همبازی نیمار در پی اس جی و تیم ملی برزیل با دفاع از ستاره سلسائو، اعلام کرد نیمار به صورت مستقیم قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش نیمار در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد، جام جهانی 2022 قطر، آخرین جام جهانی است که او برای برزیل به میدان خواهد رفت.
این صحبت های نیمار با واکنش های گسترده ای روبه رو شد و بسیاری معتقدند نیمار زیر فشار انتقادات این صحبت ها را کرده است و تصمیم کاملا احساسی است.
در همین حال مارکینیوش کاپیتان پی اس جی و هم بازی نیمار در رده باشگاهی و ملی میگوید، از صحبت های ستاره برزیل سوء برداشت شده است و او منظورش درست نتوانسته به مخاطبان بفهماند.
مارکینیوش گفت:
"من فکر می کنم از صحبت های نیمار اشتباه برداشت شده است. او فقط گفت نمی داند شرایط در چهار سال آینده چگونه خواهد بود که این حرفی منطقی است. من نیز نمی دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. نیمار همیشه درست و با درک کامل صحبت میکند.
کاپیتان پی اس جی تاکید کرد:
منظور نیمار این بود که روی جام جهانی بعدی تمرکز کرده است و مهمتر از همه، نیمار فقط در مورد تیم ملی صحبت کرد نه باشگاه. از حرف های او سوء برداشت شده و نیمار قصد ندارد از بازی برای پاری سن ژرمن انصراف دهد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала