Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپ طلا به دو نفر؟ لوا: چرا که نه، تاریخی خواهد بود

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
احتمال این که در مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال دو برنده هم‌زمان وجود داشته باشد، پدید آمده و این احتمال لحظه به لحظه در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی پولندی از باشگاه بایرن مونیخ آلمان و لیونل مسی آرجنتینی که تابستان امسال از بارسلونای اسپانیا به پاریسن جرمن فرانسه منتقل شده، دو نامزد اصلی برای دریافت جایزه توپ طلای امسال هستند.
روبرت لواندوفسکی، گلزن ملی پوش باواریایی ها معتقد است که اهدای دو جایزه توپ طلا برای امسال تاریخی خواهد شد و می گوید:
"برای من، داشتن شانس برای بردن جایزه‌ی توپ طلا مثل یک رویا است. سال گذشته، سال فوق العاده ای برای من بود. می دانم که در دَه یا دوازده سال آینده این اتفاق نمی افتد که دو بازیکن هم‌زمان برنده‌ی جایزه توپ طلا شوند."
بعضی از رسانه های اروپایی طی روزهای اخیر اعلام کرده اند که مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال، دو برنده خواهد داشت و این خبر، احتمال اهدای هم‌زمان این جایزه به مهاجمان تیم های ملی پولند و آرجنتین را افزایش داده است.
بازیکنانی همانند جورجینیو، محمد صلاح، انگولو کانته، کیوین دیبروینه، نیمار، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، روملو لوکاکو و کریم بنزما نیز از دیگر گزینه های دارای شانس برای دریافت این جایزه هستند که البته رسانه ها و کارشناسان معتقدند این نفرات شانس کمتری نسبت به دو گلزن پولندی و آرجنتینی برای دریافت این جایزه دارند.
باید منتظر واکنش لیونل مسی به خبر احتمال اهدای هم‌زمان جایزه توپ طلا به دو نفر نیز بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала