Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توره در رادار پرسپولیس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فدراسیون فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنجره نقل و انتقالات باشگاه های ایران باز بوده و ولی تا کنون تیم ها نتوانسته اند بازیکنان مورد نظر شان را خریداری نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران تا هنوز برای تیم های مدعی (بدون شهرخودرو) خوب پیش نرفته و در بین اما فقط تیم سپاهان توانسته دو بازیکن را برای تقویت نقاط ضعف خود جذب نماید و حالا تا روز دوشنبه 23 جدی، تیم ها فرصت خرید بازیکن را دارند.

تاکنون قاسم سلیمانی را در فلوجه ندیده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لغو مسابقات ورزشی در ایران به دلیل کشته‌شدن قاسم سلیمانی

تیم تراکتورسازی طی دو سه سال قبل با حضور محمدرضا زنوزی روی نیمکت هدایتش، همواره یکی از تیم های پر سر و صدا در فوتبال ایران بوده و با جذب بازیکنان سرشناس، تیتر درشت رسانه ها را به خود اختصاص داده ولی در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم، هنوز شاهد خرید تازه و بزرگی را از تراکتور شاهد نبودیم و فورچونه، سوگیتا و رزاق پور هم این تیم را ترک کرده اند.

اما در این بین ابراهیم توره، ستاره سابق لیگ برتری ایران که با پیراهن پرسپولیس نمایش های درخشان و دلنواز داشت، دیشب در صفحه انستاگرامش با انتشار پُستی از خود با نماد تراکتور، به شایعات بازگشتش به فوتبال ایران، قوت بخشید.

توره در اوج جوانی از فوتبال کامرون به باشگاه پیکان ایران پیوست و بعد از آن در دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان درخشید، تا ابتدا به عجمان و بعد از آن به تیم مطرح موناکو در فرانسه برود. این بازیکن که اکنون 34 سال سن دارد، 11 سال از آخرین حضورش در ایران می گذرد و به پاس دوران درخشان در ایران هنوزهم  در انستاگرام تصاویری را منتشر می کند و اگر او به لیگ برتر ایران بازگردد به مهم ترین خریدهای پنجره زمستانی این لیگ بدل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала