Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آژاکس به دنبال برگرداندن مدافعش از یوونتوس است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - دی لیخت
دیبالا - دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آژاکس برای برگرداندن ماتیاس دی‌لیخت، مدافغ کنونی یوونتوس و سابق‌ این باشگاه وارده عمل شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "سان" انگلیس، باشگاه آژاکس قصد دارد مدافع سابق تیمش که اکنون در یوونتوس بازی می‌کند را در این زمستان به این باشگاه برگرداند. دی‌لیخت در تابستان گذشته با مبلغ 75 میلیون یورو از آژاکس راهی تورین شد اما حضور مدافع هالندی در بانوی پیر باعث افت شدید و عملکرد ضعیفش در این تیم شد. به همین خاطر آژاکس در تلاش است تا این مدافع آینده دارش را به تیم بازگرداند و از کابوس یوونتوس نجات دهد.

Нидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تمجید کاپیتان نخست یوونتوس از دی‌لیخت

ساری، سرمربی یووه به او اعتماد زیادی کرد ولی عملکردهای ضعیف او باعث شده تا از ترکیب اصلی کنار گذاشته شود. هواداران بیانکونری اخیرا به شدت از عملکرد این مدافع انتقاد کردند. در همین حال، فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس اعلام کرد که حرف های ساری، سرمربی فعلی بیانکونری درباره غیبت ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی از ترکیب تیم، صادقانه نیست. دلیخت در بازی اخیر بانوی پیر با کالیاری غایب بود. باشگاه یوونتوس اعلام کرد که این بازیکن از ناحیه کتف مصدوم شده و نمی تواند تیم را همراهی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала