Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک های پنج ستاره رئال: کاسمیرو، کروس ، مودریچ، والورده و ایسکو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان بدون حضور ستاره های اصلی خط حمله اش با خط میانی توانمند توانست از سد والنسیا گذشته و به فینال برسد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان بدون ادن هازارد، مارکو آسنسیو، گرت بیل و کریم بنزما برای دیدار نیمه نهایی رئال مادرید برابر والنسیا چهارشنبه شب در عربستان حضور یافت، اما مرد فرانسوی با گرفتن بازی در خط میانی پنج نفری با لوکا یوویچ در صدر جدول تنها بازیکنان را شگفت زده کردند.

تصور می شد که ونیسیوس جونیور و رودریگو در كنار یوویچ در حمله قرار بگیرند اما در عوض زیدان به دنبال كنترل بیشتر توپ بود و این از دقیقه اول بدیهی بود زیرا لوس بلانكوس در سوم میانی حریف را خفه کرد.

نکته جالب اینجاست که کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، ایسکو و فده والورده توانستند دائماً موقعیت ها را تغییر دهند، این امر باعث شد بازیکنان والنسیا خیلی سخت بدانند که کجا می خواهند بروند.

رئال مادرید بازی را با 61 درصد مالکیت توپ در اختیار داشت و 798 پاس داشت که تقریباً دو برابر رقم 424 والنسیا بود، در حالی که رکورد قبلی خود را در این فصل با 796 شکست.

در مورد شوت روی دروازه، رئال مادرید در نیمه اول و در ادامه 7 بار بعد از استراحت، 10 گل از ضربه به دروازه دومنیک را امتحان نمود.

پس از این اتفاق، زیدان وعده شگفتی های بیشتری را در بازی فینال سوپرجام روز یکشنبه داد.

وی گفت: "من می خواهم [مردم] را از چیزهای جدید غافلگیر کنم."

 

کاسمیرو ترسناک است

نه تنها کاسمیرو به عنوان هافبک عمل کرد بلکه او در پاس گل سوم نیز نقش داشت، به هم تیمی های خود کمک کرد و با بازده معمول خود توپ را بازیابی کرد.

با چهار هافبک پیش روی او، ستاره برزیلی به سادگی همه چیز را پشت سر خود کنترل کرد و در صورت لزوم وارد زمین شد زیرا او بیشتر ثابت کرد که در حال حاضر جزء بهترین هافبک های هافبک جهان است.

 

هوش کروس

رئال مادرید با توجه به هوش کروس، گلزنی کردو ستاره آلمانی با جاگیری دومنیک سریع کرنر را فرستاد که در نهایت مستقیم به پشت تور دروازه رفت.

واضح است که این یک فریاد نبود و ادامه اعتماد به نفس و شکلی است که کروس در این فصل نشان داده است.

او مسئول تنظیم سرعت برای لوس بلانکوس و هم تیمی هایش است، در حالی که پس از بازی ستایش های زیادی از زیدان دریافت کرد.

 

والورده: بازیکن کل

با گذشت هر بازی، مشخص است که والورده برای رئال مادرید بیشتر و بیشتر جا باز می کند.

او بعد از یک پاس عالی که از مودریچ دریافت کرد نتوانست گلزنی کند اما شنبه گذشته در برابر ختافه نقش مهمی در گل دوم بازی کرد که نزدیک به گلزنی او بود.

والورده سمت راست را هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی قرار داد و نکته ترسناک این است که او فقط در سن 21 سالگی فقط سطح خط بالقوه خود را بالا برده است.

رئال مادرید برای 10 سال آینده هافبک خود را دارد.

 

مودریچ بیشترین اهداف را دارد

وقتی به مودریچ فکر می کنید به اهداف خود فکر نمی کنید اما برنده توپ طلای 2018 موفق شده است در این فصل در پنج نوبت پشت سرهم بازی نماید.

تعویض زیدان به هافبک پنج نفره به نفع کروات بود زیرا این یک عنصر آزادی را فراهم می کند که بدین ترتیب مودریچ را قادر می سازد تا به زمین بیشتر صعود کند و وارد موقعیت های گلزنی شود.

این نقشی است که او وقتی در اولین حضورش در دینامو زاگرب بود، جایی که او توانست با نظم به رشد برسد، او شکوفا شد و آمار گلزنی او در طول حرفه خود نشان می دهد که: 33 گل با دینامو زاگرب، چهار گل با اینتر زاپریسیک.

 

ایسکو بار دیگر تعیین کننده است

پس از اجرای عالی از ایسکو زیدان تصمیم گرفت در مورد بازی اسپانیایی در وندنسد صحبت نکند بلکه در عوض میزان کار خود را اعلام کرد.

سرمربی فرانسوی برای رسیدن به ایسکو به شخص قدیمی خود سزاوار اعتبار کامل است، که همه با تساوی 2-2 مقابل پاری سن ژرمن آغاز شد، امتحانی که بازیساز سابق مالاگا با رنگ های پرنده ای از آن عبور کرد.

از آن زمان او از قدرت به قدرت دیگر رفته و این عقیده باشگاه را بر این باور دارد كه ایسكو بازیکنی نیست كه ارزش تسلیم او را داشته باشد.

در حقیقت، چهارشنبه شب، 49مین گل خود برای رئال مادرید را به ثمر رساند که او را با زیدان داور سوکر، ایلدفونسو فرناندو سانودو و ایکو آگیلار به ثمر می رساند.

علاوه بر این ، ایسکو 96 پاس مقابل والنسیا را به اتمام رساند تا رکورد جدیدی برای ستاره اسپانیایی با رئال مارید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала