Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش ستاره آنفیلدی ها که در 2020 خواهند درخشید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول با استفاده از هزینه کمتر بر بام اروپا و جهان ایستاد، حالا کلوپ می خواهد در 2020 از ستاره های جوان نیز سود ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول سال 2019 را با رکوردشکنی های مختلف سپری کرد و توانست در رقابت های مختلف به قهرمانی برسد از جمله تیم کلوپ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان شد که مهم ترین عناوین برای این تیم به شمار می رفتند و سرخ ها در حال حاضر نیز به راحتی در صدر جدول لیگ برتر تکیه زده اند و می توانند اولین جام قهمانی لیگ داخلی را هم از آن خود کنند.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول گران‌ترین قرارداد اسپانسری در فوتبال انگلیس را امضأ کرد+عکس

با کیفیت باورنکردنی در رده های خود، با افتخار دوست داشتن های وریجیل فان دایک، محمد صلاح و سادیو مانه، سخت است که کسی در ترکیب اصلی تیم لیورپول وارد بازی شود، اما غیرممکن نیست عمدتا به دلیل وجود چشم اندازهای مهیج در سیستم جوانان این باشگاه که بسیاری از آنها تازه شروع به جلب تمرکز کلوپ شده اند. از این گذشته کمتر کسی ظهور ترنت الکساندر-آرنولد جوان را پیش بینی می کرد که اکنون به دنبال جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان است.

سرخ ها سابقه پرورش خود را دارند و با توجه به این موضوع، نسل بعدی ستاره های لیورپول را در اینجا مشاهده می کنید.

 

هاروی الیوت (وینگر)...

یکی از خریدهای تابستانی لیورپول الیوت است که از میان رده های سنی به تیم اول صعود کرده. این بازیکن 16 ساله از فُرصت خود برای سرخ ها در جام اتحادیه استفاده کرد و البته نا امیدانه زمین بازی را ترک نمود چون در یکی از مسابقات تا کنون گل نزده است و حتی در بازی ماه سپتامبر تیمش مقابل  ام کِه دانس یک گل هم به ثمر نرساند در حالیکه ضربات او دو بار به تیرک دروازه برخورد کرد.

وینگر حیله گر نیز مقابل آرسنال درخشید و یک پنالتی گرفت و در اوایل فصل، تحسین برانگیز ظاهر شد، در حالی که الیوت همچنین در شکست مقابل استون ویلا عملکردی درخشان داشت. این بازیکن سابق فولام البته بسیار کوتاه در پیروزی اخیر لیگ برتری سرخ ها مقابل شفیلد یونایتد ظاهر شد و در پیروزی یک بر صفر لیورپول مقابل اورتون نیز حضور داشت.

 

ریان بروستر (مهاجم)

اگر به دلیل مصدومیت نبوده و وضعیت دیووک اوریگی خوب نبود، ممکن است بروستر فرصت بیشتری برای بازی در تیم اول به دست آورد. با گفتن این حرف كه بروستر چقدر برای برنامه های آینده لیورپول مهم است، كلوپ مرتباً تأكید كرده اظهار داشت كه این ستاره 19 ساله که خود را به عنوان یك كار تمام موفق در مجموعه جوانان سرخ ثابت كرده، در آنفیلد فعالیت درخشانی خواهد داشت.

با وجود پیشنهاد قرضی در جنوری، بدون شک بروستر با گذشت زمان، خود را با مسئولیت بیشتر و بیشتری در لیورپول می یابد، به خصوص با توجه به اینکه وی در سال 2018 تمدید قرارداد کرد.

این عادلانه است که بگوییم بروستر چشم انداز اکادمی است که هواداران لیورپول از آن می ترسند که موفقیت را در مرسی ساید ببینند، چه این امر به عهده وی باشد.

 

نکو ویلیامز (دفاع راست)

ویلیامز پس از عملکرد استوارانه دیگر مقابل اورتون در جام حذفی، همه فکر می کند که لیورپول صرفاً نوعی کارخانه تولید کننده دفاع راست است. شتاره ولزی با راحتی به این جایش را پور کرد و تأثیرات حمله ای شدیدی برای سرخ ها در سرتاسر زمین داشت، حتی در برخی از تلاقی های الکساندر-آرنولد- نیز حضور یافت.

با توجه به عملکردهای ستارگان او در برابر مخالفت با كیفیتس كه در اوایل این فصل در مقابل آرسنال قرار گرفته بود گزینه خوبی برای پشتوانه TAA باشد و مطمئناً با نشان دادن دربی مرسی ساید دردی صدمه ای به خود وارد نکرده است.

 

کورتیس جونز (هافبک)

یک گل شگفت انگیز از کورتیس جونز در مسابقات اخیر جام حذفی دربی مرسی ساید شاهد بودیم که طرف مقابل جای خود را در مرحله بعدی این رقابت ها به دست آورد و دید که جونز خود را به عنوان یک استعداد جدی به جهان معرفی می کند.

اما فراتر از یک داستان پری، جونز چیزهای زیادی برای عرضه سرخ ها دارد.

این هافبک می تواند در هر نقطه از خط میانی بازی کند و بهترین نقش را دارد در حالی که در موقعیت های گسترده ای نیز در مواقع زیر کلوپ حضور داشت. این جوان با داشتن یک چشم علاقه به یک پاس و یک کارنامه از مهارت ها و ترفندها، از توانایی فنی عالی برخوردار است.

کلوپ ستارگان لیورپول را بسیار مورد توجه قرار می دهد و تصمیم دارد به جای اینکه او را پشت سر بگذارد، خط میانی را به مقصد قطر برای جام جهانی باشگاه ببندد، تا در رده دوم جدول سرخ ها مقابل استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرار بگیرد.

 

کی-جانا هوور (فول بک راست)

از زمان حضور در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برای لیورپول در فصل سوم رقابت های جام حذفی با گرگ ها، هواداران چشم های خود را برای هوور محکم نگه داشته اند. این مدافع هالندی در اپریل این فصل در جام جهانی زیر 17 سال برای هالند بازی کرد، با گلزنی که ملتش در این رقابت ها چهارم شد و این بازیکن 17 ساله پیش از این نیز در لیورپول در این فصل در 2 بازی به میدان رفته است، پیروزی مقابل مک دانز نیز حضور داشت.

تحت تأثیر قرار گرفتن در مجموعه جوانان لیورپول و با عزیمت احتمالی "ناتانیل کلین" در آینده نزدیک، هوور را می توان در پله های الکساندر-آرنولد دنبال کرد و پوشش کلیدی را برای تمام توان و یادگیری تجارت وی در میان برخی از بهترین های جهان فراهم کرد. مدافعان.

 

سپ ون دن برگ (مرکز برگشت)

یکی دیگر از خریدهای تابستانی کلوپ، سپ ون دن برگ است که چرا وی توسط برخی از بهترین باشگاه های اروپا مورد توجه قرار می گیرد. اطمینان او از توپ و همچنین بدن او در سن 18 سالگی کاملاً چشمگیر است. علی رغم اینکه در آن زمان تنها 17 سال داشت، وی فصل گذشته 15 بار در اریدویژه هالند به میدان رفت و به تیمش کمک کرد تا تجربه ای فراوان را برای شخصی در سن خودش ایجاد کند.

به نظر می رسد مدافع حریف نیز چشم به هدف خود دارد و تنها در 9 بازی برای 3 سال هالند سه بار گلزنی می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала