Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: رئال فقط برای قهرمانی ساخته شده است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش در سوپر جام اسپانیا اظهار داشت که رئال در همه‌ی فینال‌هایی که او روی نیمکت این تیم بوده، قابل انتظار است.

به گزارش اسپوتنیک، پیروزی 4 بر یک شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در ضربات پنالتی فینال سوپرجام اسپانیا یک افتخار دیگر را به کارنامه کاری زین‌الدین زیدان اضافه کرد. این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافی در ضربات پنالتی به سود شاگردان پایان یافت تا نهمین حضور رئال مادرید در نهمین فینالش با هدایت این مرد فرانسوی با قهرمانی توأم شود. کهکشانی‌ها در هر دو دوره‌ای که زیدان سرمربی‌اش بوده، امکان نداشته که به فینال یک تورنمنت برسد و آن را واگذار کند و این اتفاق شب گذشته هم تکرار شد. برای زیدان اما این موضوع بسیار عادی بود.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ده جام در 9 فینال، حاصل حضور پرافتخار زیدان روی نیمکت رئال مادرید + عکس

زیدان در مورد اینکه تیمش برای قهرمانی ساخته شده، اظهار داشت:«چیزی که باعث شد پیروز شویم، اتحاد تیمی و آمادگی‌ ما برای این بازی بود. نمی‌دانم چرا ما تمام 9 فینالی که شرکت کرده‌ایم را برده‌ایم. دلیلش این است که رئال مادرید برای همین کار ساخته شده است. اوضاع ما همیشه روبراه نبوده است اما با صبر و حوصله و آرامش توانستیم به هدف‌مان برسیم. بین دو نیمه هیچ برنامه‌‌ای که چطور باید به دروازه حریف نزدیک‌تر شویم نداشتیم اما در نهایت مزد صبوری‌مان را گرفتیم. مثل همیشه ما تا پایان بازی باور داشتیم که می‌توانیم پیروزی را از آن خودمان کنیم. بردن یک جام هرگز کار آسانی نیست به خصوص اگر حریف‌تان در فینال تیمی مانند اتلتیکو باشد».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала