Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زورآزمایی هوتک و مبارز تا سه ماه دیگر در برابر حریفان

© Photo / Zaher Nooriبازمحمدمبارز، درمل لاهو و احمدولی هوتک
بازمحمدمبارز، درمل لاهو و احمدولی هوتک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، احمدولی‌‌هوتک و بازمُحمدمُبارز دو ورزشکار برتر مبارزات آزاد افغانستان قرار است تا کمتر از سه ماه دیگر برابر حریفان شان در دو سازمان مختلف وارد قفس مبارزه شوند.

در نشست خبری که امروز درمل‌لاهو هماهنگ کننده این رقابت‌ها در کابل داشت، اعلام نمود که بازمُحمدمبارز در سوم اپریل 2020 و احمدولی‌هوتک در دوازدهم اپریل 2020، وارد رقابت خواهند شد که بازمحمد مبارز در سازمانACA و احمدولی‌هوتک دیگر مبارز کشور در سازمان فایت‌نایت‌گوبل زورآزمایی خواهند نمود.

این مسابقات در حالی انجام می شود که احمدولی‌هوتک به دلیل زخمی شدن در کابل از سوی افراد ناشناس، دوسال می شود از قفس MMA به دور می باشد و اما او با انجام تمرینات فشرده در بیرون از کشور، می خواهد دوباره آمادگی گرفته و با حریف‌اش روبرو شود.

در همین حال بازمُحمدمبارز دیگر ام ام ای کار افغانستان که پیش از این برابر کنکوف روسی تن به شکست داده بود، می خواهد در تایلند و داغستان روسیه تمریناتش را سپری نماید.

این در حالیست که تا کنون رقبای مبارز و هوتک مشخص نشده است و تا چند روز از حریفی شان آگاهی خواهند گرفت.

مسابقات ورزشکاران کشور در حالی در سازمان های فایت‌نایت گلوبل و ACA وارد رقابت خواهند شد که پیش از این در دو سازمان یاد شده، هر دو برابر حریفان شان تجربه پیروزی را در کارنامه ای شان به ثبت رسانده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала