Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشیر برای لیگ برتر و UCL می جنگد

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشیر قصد دارد برای پیروزی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونر سولسشیر سرمربی تیم منچستریونایتد انتظار دارد تیم وی در فصل آینده برای کسب جوایز مبارزه نماید.

سولسشیر به خبرنامه منچستریونایتد می گوید: هواداران و باشگاه خوشحال نیستند که ما بالاترین مقام های قهرمانی را کسب نمی کنیم. ما خودمان معتقدیم که فقط باید در صدر قرار داشته باشیم و اکثر هواداران این باشگاه امروز در دوره ای زندگی می کنند که ما به طور مداوم برنده لیگ شدیم. و مسابقات دیگر.

وی ادامه داد: شاید همه چیز با پیروزی در جام داخلی آغاز شود و بعد بازیکنان تیم فعلی طعم پیروزی را حس کنند. اما وضعیتی که اکنون اتفاق می افتد جایی نیست که بخواهیم باشیم. ما می خواهیم قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

در حال حاضر منچستریونایتد در جدول لیگ برتر در جایگاه پنجم قرار دارد، بازی های خود را در جام حذفی، جام لیگ انگلستان ادامه می دهد و همچنین به پلی آف بازی های فعلی لیگ اروپا رسید، جایی که آنها با در یک شانزدهم نهایی با بروژ روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала