Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ذهن مسی همچنان درگیر دوئل با رونالدو

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئو مسی آشکارا درباره "دوئل ویژه" با رونالدو صحبت می کند و می گوید که جدال او برای همیشه دریادها خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از نبرد مشهورش با کریستیانو یادآوری کرد.

لیونل مسی معتقد است که دوئل "ویژه" لالیگا با کریستیانو رونالدو علی رغم رفتن رقیبش به سری آ، برای همیشه در ذهن مردم خواهد ماند.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت مسی و رونالدو در فرمول 1+ویدیو

مسی در بارسلونا و رونالدو که در رئال مادرید از سال 2009 تا 2018 بود، این دو فوق ستاره هجومی بر فوتبال جهان حاکم شدند تا همه جز یکی از 12 جایزه توپ طلا را کسب کنند، تنها لوکا مودریچ موفق به شکست دو قطبی قدرت آنان در سال 2018 گردید.

مسی احساس می کند طول عمر و شدت رقابت خود با رونالدو برجسته بوده و هواداران نبردهای شان را به راحتی فراموش نمی کنند حتی اگر ابر ستاره پرتگالی در حال حاضر کارش را در یوونتوس ایتالیا سپری می کند.

مسی در صحبت با DAZN اظهار داشت: این یک دوئل ویژه بود و برای همیشه ماندگار خواهد بود، زیرا سال ها ادامه داشت و حفظ چنین سطوح برای مدت طولانی کار آسانی نیست. به علاوه، تیمهایی که ما در آنها بازی کردیم، بسیار خواستار بودند هم رئال مادرید و هم بارسا، دو تیم برتر جهان.

وی در ادامه افزود: "فکر می کنم این سالها مساوی بازی کردیم، فکر می کنم تا ابد در ذهن مردم باقی بماند. دوئل ورزشی بین ما در سطح شخصی بسیار خوب بود و فکر می کنم برای مردم هم سرگرم کننده بود، خواه هوادار مادرید باشند یا بارسا یا حتی فقط هواداران فوتبال به طور کلی."

علی رغم ناتوانی چهار ساله، مسی در سال 2019 ششمین توپ طلا خود را به دست آورد تا یک بر صفر از رونالدو جلو بیفتد، کسی که در 5 نوبت مدعی افتخارآفرینی شده است.

در زمان رونالدو در پایتخت اسپانیا، مسی در 476 بازی توانست 472 گل به ثمر رسانده، در حالی که فوق ستاره سابق مادریدی وی در 438 بازی 450 گل به ثمر رساند.

مسی با خوشحالی رقابت خود در زمان رونالدو را به یاد آورد و گفت که بازی های ال کلاسیکو (بارسلونا مقابل رئال مادرید) از زمانی که کاپیتان پرتگال در آنها بازی می کرد از اهمیت بیشتری برخوردار بودند.

مسی گفت: "بدیهی است که وقتی کریستیانو در رئال مادرید حضور داشت، این مسابقات همیشه ویژه بود. مسابقات برابر رئال همیشه به معنای زیادی است اما وقتی کریستیانو در آنجا حضور پیدا کرد، آنها بسیار ویژه تر شدند. ولی اکنون زمان گذشته است که ما آن را تجربه کرده ایم. اکنون، ما باید به آینده نگاه کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала