Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش جدید مارسلو در رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی رغم عدم توجه به فرلاند مندی در سوپر جام اسپانیا، مارسلو با اشتیاق زیاد قهرمانی رئال را جشن گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو مدافع چپ رئال‌مادرید دیگر انتخابی مطمئن برای زین الدین زیدان نیست. با گذشت نیمی از فصل اکنون فرلاند مندی خرید تابستانی رئال، دقایق بیشتری نسبت به بازیکن 31 ساله بازی کرده است: 1.222 تا 825

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان سوپرجام با تاج گذاری رئال در سرزمین وحی+عکس

مندی هر دو بازی سوپر جام را به جای مارسلو در ترکیب اصلی بازی کرد.
نقش جدید مارسلو در مادرید در آخرین بازی سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی به اثبات رسید، جایی که مندی هر دو بازی لوس بلانکوس را آغاز کرد و ستاره برزیلی مجبور شد برای یک پیروزی 19 دقیقه‌ای در مرحله نیمه نهایی مقابل والنسیا قرار بگیرد، در زمانی که مسابقه قبلاً برنده شد.
با وجود این، مارسلو بیست و یکمین جام پیروزی خود را در باشگاه اسپانیایی با شور و شوق بی نظیر جشن گرفت و به ویژه با شور و شوق با چهار هموطن خود در میادین، ​​کاسمیرو، وینیسیوس، ادر میلیتائو و رودریگو.
رابطه بین این 5 ستاره برزیلی قوی‌ست و در این بین مارسلو و کاسمیرو نقش مهمی در کمک به سه عضو جدید استخدام شده در برنابئو دارند.
مارسلو پس از مبارزات زیر نظر سولاری دوباره خوشحال شد.
فصل گذشته مارسلو یکی از کمترین بازی‌های خود را به عنوان بازیکن مادرید به میدان رفت، زمانی که مربی آن وقت سانتیاگو سولاری او را به نیمکت منتقل کرد و سرخیو ریگیلیون را به عنوان مدافع چپ ترجیحی خود نصب کرد و آینده اش را در این باشگاه جای داد.
بازگشت زیدان بار دیگر لبخندی بر چهره مارسلو ایجاد کرده و حتی اگر او یک شروع کننده مشخص نباشد، وی یک عنصر اصلی بیشتر از ملی‌پوش فرانسوی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала