Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر اینتر در لندن برای نهایی کردن سه قرارداد لیگ برتری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیرو اوسیلیو مدیر اینترمیلان در لندن حضور یافته و تلاش دارد تا سه قرارداد لیگ برتری را نهایی نماید.

به گزارش اسپوتنیک، پیرو آوسیلیو مدیر ورزشی اینتر برای پیگیری قرارداد با کریستین اریکسن هافبک تاتنهام هاتسپور به لندن سفر کرده که گفته می شود قبلاً شرایط شخصی اش برای انتقال به اینتر را موافقت کرده است.

کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
توافق اریکسن با اینتر

با پایان یافتن قرارداد اریکسن در پایان فصل، به طور فزاینده ای به نظر می رسد که او به اینتر می پیوندد، این که آیا این ماه خواهد بود یا در پایان فصل، اکنون به این مسئله وابسته است که اوسیلیو در گفتگوهای خود با اسپرز چقدر موفق است.

در صورت عدم توافق به فروش وی قبل از پنجره نقل و انتقالات جنوری تیم لیگ برتری، اریکسن را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد. اما اگر پیشنهاد از اینتر به قدری کم باشد که برای اسپرز خیلی مهیج نباشد ممکن است که او را تا تابستان نگه دارند.

در اینجاست که تعادل باید به خطر بیفتد.

به گفته کالچیومرکاتو هدف از سفر اوسیلیو تضمین انتقال فوری است تا بتواند اریکسن توسط آنتونیو کونته در نیمه دوم فصل استفاده شود.

گفته می شود اریکسن قبلاً شرایط شخصی را با جوزپه ماروتا با همکار رسمی اینتر به ارزش 7.5 میلیون یورو (6.4 میلیون پوند) در هر فصل به همراه پاداش تا تابستان 2024 به توافق رسیده است. پیشنهاد اینتر برای اسپرز 10 میلیون یورو است ( 8.5 میلیون پوند) اما اسپرز 20 میلیون یورو (17 میلیون پوند) می خواهد.

بعید است اریکسن در سفر اوسیلیو به انگلستان تنها بازیکن مورد نظر او در لیگ برتر باشد. اما در حالی که دان به عنوان هدف اصلی باقی مانده، روزنامه دیلی میل گزارش داده که اولیویه ژیرو مهاجم چلسی و اشلی کاپیتان منچستر یونایتد نیز زیر نظر وی هستند.

اینتر می خواهد 4 میلیون پوند برای ژیرو بپردازد که ممکن نیاز به زمان بازی داشته باشد تا قبل از یورو 2020 به تناسب اندام خود زود برسد.

تصور می شد تلاش اینتر برای فرود زمین جوان در این ماه به هم ریخته است و یونایتد مایل نیست اشلی یانگ همه کاره را در طول فصل از دست بدهد. اما حداقل در انتظار می رود که اینتر با توافق پیش از قرارداد که یک انتقال آزاد در تابستان را تضمین می کند، کنار رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала