Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر شکست برابر لیورپول را موفقیت خواند

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونر سولسشر ادعا کرد که شکست برابر لیورپول برای تیمش سخت اما موفقیت بود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی یکشنبه شب پس از شکست مقابل لیورپول با انتقاد این باشگاه رو به رو شد ولی او اصرار می‌کند که این بازی اثبات می‌کند که تیم وی در جهت صحیح گام بر می‌دارد.

در واقعیت، یونایتد در ورزشگاه آنفیلد نیمه دوم را خوب بازی کرد و حتی بهترین موقیعت‌ها را رقم زد و

شانس داشت تا به تساوی برسد اما فاصله 30 امتیازی فعلی برای دو طرف، داستان را به خوبی بیان می‌کند.

گری نوویل اسطوره یونایتد در پی این شکست، به نمایندگی از سران باشگاه عملکرد شولسش را انتقاد کرد و گفت: "این واقعاً غیرقابل بازگشت است.من نمی‌توانم باور کنم سرمایه گذاری ای که در 5 ، شش ، هفت سال گذشته شده است و شما با سرمایه گذاری نهایی در این زمینه پایان می دهید. اگر کار خود را برای نظارت بر آن سرمایه گذاری، صورتحساب دستمزد و کنار گذاشتن آن در زمین از دست ندهید، باید بگویم که واقعاً کار اشتباهی است."

اما سولشر این انتقاد را رد کرد و شکست لیورپول را یک موفقیت مهم دانست زیرا این امر نماینده "گام‌های روبه‌ پیش" است. این اقدامی است که مطمئناً طرفداران خوبی نخواهد داشت. سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از رویارویی با گفت: "اکنون ما به لیورپول باختیم، تیمی که شما [خبرنگاران] می‌گویید فوق العاده است و ما تا آخرین ضربه توپ در بازی بودیم و برای من که پیشرفت محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: "البته ما از شکست ناامید هستیم. ما نمی‌خواهیم در لیگ پشت سر آنها باشیم اما مطمئناً نشانه‌هایی وجود دارد که ما در مسیر صحیح هستیم."

وی گفت: "اکنون زمان صحبت برای خری نیست. ما همیشه به دنبال بهبود تیم هستیم اما فکر می‌کنم 'گری' اکنون زمانی برای شروع این بحث نیست. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала