Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روسونری در تلاش تمدید قرارداد اما دوناروما در فکر جدایی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دوناروما
دوناروما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبری باشگاه میلان هنوز هم با رایولا در مورد تمدید قرارداد دوناروما مذاکره دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یک گزارش ادعا می کند که رهبری آث میلان با مینو رایولا در مورد تمدید قرارداد جیانلویجی دوناروما دروازه بان این تیم همچنان در حال گفتگو است.

دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هزینه گزاف یوونتوس برای خرید دوناروما

پس از خطای قضاوت اولیه او در بازی برابر اودینزه یک هفته پیش، این بازیکن 20 ساله کاملاً بی تقصیر بود و به طور حتم مرد این مسابقه در پیروزی جمعه مقابل برشیا بود زیرا او هشتمین کلین شیت خود را در سری آ ثبت کرد.

همانطور که کالیچومرکاتو  گزارش کرده نشان می دهد که دوناروما مظهر یک تیم جوان، بی تجربه اما به شدت مصمم به رشد است تا پایه های ساخت یک چرخه جدید را بسازد و همچون ستون استوار باشد.

با این حال آینده او با روسونری در حال حاضر نامشخص به نظر می رسد زیرا قرارداد وی تا پایان فصل آینده (جون2021) ادامه دارد و هیچ گزارشی در مورد توافق درباره تمدید نزدیک به نظر نمی رسد.

بنا بر این گزارش، توانایی میلان برای اجرای یک پروژه واقعاً جاه طلب و رقابتی بستگی دارد، چیزی که مینو رایولا روز جمعه در مورد مدیریت "الیوت" هشدار داد.

رایولا همچنین کوشش کرده تا شایعات مربوط به یک انتقال احتمالی بحث برانگیز به یوونتوس را مطرح نماید، او گفت: "چه کسی را مانند جیجیو دوست ندارد؟"

مشکل از آنجا ناشی می شود که هدف "الیوت" این است که دوناروما را وادار کند تا حقوق خود را از خالص 6 میلیون یورویی فعلی در هر فصل پایین بیاورد.

این ایده ای است که نماینده وی به طور قابل توجهی مایل به در نظر گرفتن آن نیست و در عوض این پاسخ ممکن است درخواست افزایش مبلغ بخاطر اهمیت وی برای تیم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала