Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تردید مادرید برای حضور هازارد در دربی مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید با آنکه از مصدومیت بهبود یافته اما حضور او در دربی مادرید در هاله ابهام است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید دو ماه پس از مصدومیت مقابل PSG، دوباره به تمرینات برگشته اما طبق گزارش ها در بلجیم، احتمالاً این بازیکن برای دربی مادرید آماده نخواهد شد زیرا او هنوز هم دچار ناراحتی در زانو شده است.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هازارد در ماه فبروری به میادین باز می‌گردد

طبق گزارش در خبرنامه بلجیمی "Le Derniere Heure" هازارد دوباره به تمرین برگشته اما هنوز 100 درصد آماده بازی نیست. در بین 60 روز گذشته ستاره ملی پوش کهکشانی ها 12 بازی را از دست داده و اگرچه در والدبباس پا به توپ شده ولی در یک بازی محوری که می تواند یک بازی مهم در رقابت با عنوان مقابل تیم اتلتیکو پس از بارسا باشد، بازیکن محوری نخواهد بود.

 

زیدان در برابر اتلتیکو از هازارد استفاده نخواهد کرد

زیدان به طور سنتی، رویکرد محتاطانه در مورد مصدومیت اتخاذ می کند و مشتاق است تا اطمینان حاصل کند که هازارد کاملاً مناسب برای رقابت ها در پایان فصل است و البته دیدار برگشت قهرمان لیگ برتر با هدایت پپ گواردیولا در تاریخ 26 فبروری نیز پیش رو است.

پیش از سفر رئال روز یکشنبه به وایادولید، زیدان گفت که مطمئن نیست که هازارد در دسترس باشد: "هنوز نمی توانم بگویم که بازگشت او چه وقت خواهد بود، او به تازگی توپ را لمس کرده است. پیشرفت او خوب بوده، دیگر درد ندارد. از روز دوشنبه، او بیشتر کار خود را با توپ آغاز خواهد کرد، کم کم او پیشرفت خواهد کرد و امیدوارم که به زودی به تیم بازگردد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала