Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: "بازی برای زیدان واقعاً ویژه است"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه بان رئال مادرید در تازه ترین صحبت هایش از زیدان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیبوکورتوا دروازه بان بلجیمی رئال مادرید به لحظات کلیدی در حرفه خود نگاه کرده و در مورد آخرین وضعیت رئال مادرید صحبت کرد.

شرایط در حال شکل گیری در سال 2020 است او می گوید: "خوب ، ما اخیراً برنده بازی ها شدیم و همچنین کلین شیت نگه می داریم. بازی افتتاحیه سال مقابل ختافه خوب بود و من به یاد می آورم که پس اندازهای مهمی انجام دادیم و 0-3 برنده شدیم. این به ما اعتماد به نفس بیشتری را قبل از سوپر جام به ما می دهد."

بازی با ادن هازارد: "ادن مردی با ذکاوت است و همیشه لبخند می زند و همیشه مضطرب بازی است ما واقعاً خوب بازی می کنیم. امیدوارم که او به محض اینکه در بازی های برنده ما نقش مهمی داشته، دوباره به تمرین خود برگردد."

کورتوا در مورد جام هایی که برده گفت: "بدیهی است که من می خواهم برنده همه چیز باشم. فصل گذشته چندان خوب نبود و همین امر باعث شده است که ما در این فصل به عناوین فشار بیاوریم. ما قبلاً موفق به کسب مقام اول جام (سوپر جام) و می خواهیم در جام اسپانیا پیش برویم و بازگشت لیگ قهرمانان اروپا در افق در حال نزدیک شدن است .... ما بسیار هیجان زده هستیم. "

او در مورزیدان: "او بسیار خاص است و من به یاد می آورم که وقتی کودک بودم او را بازی می کردم و او همیشه الگوی بازی برای سن من بود و داشتن او به عنوان مربی ما خیلی خاص است".

دروازه بان با کمترین گل در 5 لیگ برتر اروپا می گوید: "من از آن آگاه نبودم. این فقط شایستگی دروازه بان نیست زیرا 11 بازیکن در زمین حضور دارند و اگر همه ما با تمرکز دفاعی بازی کنیم. از آنچه شنیده می شود شکستن و نگه داشتن یک کلین شیت همیشه مهم برای تضمین پیروزی است ".

کورتوا افزود: "من مطمئن هستم که حداقل 11 یا 12 نفر با یک صفحه تمیز در آن گروه قرار می گیرند. تمرکز و شدت ماندن کلیدهای این وضعیت هستند و این کار را می پردازد."

وقتی آموزش نیستیدُ، چه کاری انجام می دهید؟ "وقتی بچه ها اینجا هستند، من با آنها وقت می گذارم. از تماشای فیلم ها لذت می برم و وقت خود را با ایستگاه پخش می گذرانم. من همچنین دوست دارم فرمل 1 و NBA را دنبال کنم".

البته کورتوا در مورد کوبی برایانت گفت: من از گرم شدن لوكاس این خبر را به من گفت و من نمی توانم باور كنم. شروع كردم، لكریكس هنگام پخش بازی های شاكیل و كبی برایانت. همه او را به عنوان یك افسانه و او به یاد می آورند. نقش مهمی در جامعه

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала