Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست دیگر برای جوانان کریکت افغانستان

© Photo / ACBتیم های ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - استرالیا
تیم های ملی کریکت زیر 19 سال افغانستان - استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان در بازی های جام جهانی زیر 19 سال برابر حریفش استرالیا شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی کریکت افغانستان و آسترالیا در بازی های جام جهانی زیر 19 سال امروز برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با اختلاف 4 ویکت به سود استرالیا پایان یافت.

در این دیدار ملی پوشان کشور قرعه بازی را بردند و انتخاب توپ زنی کردند که طی آن تیم زیر19 سال کشور توانست در 50 اور و با از دست دادن تمامی بازیکنانش 192 دوش را هدف گذاشت. در بخش توپ زنی فرهان ذاخیل 91، عبدالرحمان 24 و صدیق الله اتل 19 دوش انجام دادند و در سوی مقابل سانگا 4، اسکات 2 و مارشال 1 بازیکن افغانستان را از زمین بازی خارج ساختند.

در ادامه بازیکنان استرالیا به زمین آمدند و بازی را با تمام توان دنبال کردند و در حالیکه همه فکر می کردند در آخرین لحظات شکست می خورند اما برعکس بازی شکست خورده را به برتری بدل کردند و در آور 49.5 آور هدف داده شده را برآورده ساختند و با اختلاف 4 ویکت کسب برتری کردند.

در بخش توپ زنی "فانینگ"62، هیرن48 و سانگا 35 دوش برای استرالیا انجام دادند و بازی سانگا در دقایق پایانی سبب شد که تیمش برنده بازی باشد.

 در سوی جمشیدخان 2 ، زُهیب 2، غفازی و عبدالرحمان هر کدام یک یک بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند ولی نتوانستند مانع شکست افغانستان شوند.

این دومین شکست تیم ملی زیر 19 سال افغانستان در بازی های جام جهانی این رده سنی بود و حالا ملی پوشان کشور برای کسب مقام ششم و یا هفتمی در جریان هفته جاری با آفریقای جنوبی (میزبان) بازی خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала